recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canon HF 200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanon HF 200

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 14:03

Det ser jo helt fint ud.

Jeg fik mit med hjem fra singapore, blev købt som en pakke, camera, filter, lens, kort og taske.

JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D

Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 15:44
Begge tasker ser jo fine ud, bims har du et serienr eller lign på den taske du viser?
MVH Frank Pedersen

Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 16:09

Desværre har jeg ikke så mange oplysninger,  da det er noget grej min datter havde med hjem fra ferien i singapore og som jeg fik i gave, på selve tasken står der bare canon, på følgeseddel står der, Canon EOS BAG/SLING BAG.

Det er faktisk en lækker taske, med forlomme, 2 sidelommer, indvendig lomme i låg, rum inddeler, således der kan laves 3 rum, ruminddeler er med velco, så de kan flyttes.

Redigeret af bims - 17-Juni-2009 kl. 16:13

Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10

Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 22:40

Så har jeg lige testet dette dejlige camera med en wide converter og et semi-fisk eye.

Testen kan ses her

http://www.youtube.com/watch?v=sCgR25n1zeQ&feature=chann el_page

Udover denne test, kan man også se mine andre test

Til top
Cybersprite Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2008
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 19:20
Faldt over et link til billige objektiver med Ø 37 mm. Ved dog ikke om kvaliteten holder til dén pris...

Link her

Til top
Teazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Juni-2009
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 21:51
Jeg har kikkede efter gode priser på Canon BP-809 batterier, da det sikkert er en god ting at have 1-2 extra i tasken.

Men her er hvad jeg fandt ud af.

Canon har lavet en chip i deres batterier, så kun originale Canon batterier viser tid tilbage, samt er de eneste som lader i cameraet. D.v.s. Man skal have en lader hvis man køber uoriginal batterier. Jeg har også læst en del, som har oplevet at deres uriginale batterier kun holder 10-15 min, selvom det lige har opladet fuldt op.

Originale koster ca 600-800 kr
Uoriginale koster ca 120-300 kr.

Hvad fanden har i andre købt?

Ps. tak for de flotte foto´s af jeres tasker. Super lækkert
Til top
Teazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af Cybersprite Cybersprite skrev:

Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Teazer , jeg følger med mangler også en taske ,så lige den der er med i de tilbud der nævnes, en fotohandler i Fredericia udstiller sættet i vinduet, men var ikke inde og spørge om den kunne købes i løsvægt , hvad er prisen i danske kr på de SDHC kort?

Jeg har selv købt en taske i en fotobutik, som hedder click. Jeg skulle se tasken fysisk før jeg besluttede mig, så jeg ikke blev skuffet.

Valget endte på en 'Lowepro Edit100' - fordi kameraet passer perfekt i tasken, samt de ekstralommer, som er ret nyttige
(til 2 ekstrabatterier, SD-kort, den lille gorilla-pod samt fjernbetjening). Tasken gav jeg 230 kr for mener jeg, (kan sikkert findes billigere på nettet). Tasken virker meget godt isoleret.

Jeg fandt tasken til kr 115.- inc forsendelse HER

Jeg har bestilt den, da jeg også har læst mange sige at den passer super til vores cam.

Redigeret af Teazer - 18-Juni-2009 kl. 22:33
Til top
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 10:32

Fint med link til taske men jeg kan ikke se at den sendes fra eu land ? hvis ikke pålægges der told & moms

Mvh
Lars
Til top
Teazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 15:16
Den sendes fra UK, derfor ingen momse eller told

Her er den helt rigtige adr.

MyMemory Ltd
Unit5, 4 La Rue Martell
Rue Des Pres Trading Estate
St. Saviour
Jersey
Channel Islands

Jeg købte mini hdmi kabel her

Det var det billigeste jeg kunne finde.

Redigeret af Teazer - 19-Juni-2009 kl. 15:23
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 18:44

Oprindeligt skrevet af Teazer Teazer skrev:

Den sendes fra UK, derfor ingen momse eller told

Her er den helt rigtige adr.

MyMemory Ltd
Unit5, 4 La Rue Martell
Rue Des Pres Trading Estate
St. Saviour
Jersey
Channel Islands

Jersey er ikke en del af EU når det gælder told og skat, så man risikerer at skulle betale moms m.m. ved modtagelsen af varer afsendt fra Jersey.

Til top
Teazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 20:56
Du har ret, jeg var forkert på den. Pokkers..... og bargatel grænsen er på kr. 80.-

Jeg håber at den smutter lige forbi skattefar, og momsemor.

Til top
Cybersprite Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2008
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2009 kl. 22:57

Oprindeligt skrevet af Teazer Teazer skrev:

Jeg har kikkede efter gode priser på Canon BP-809 batterier, da det sikkert er en god ting at have 1-2 extra i tasken.

Men her er hvad jeg fandt ud af.

Canon har lavet en chip i deres batterier, så kun originale Canon batterier viser tid tilbage, samt er de eneste som lader i cameraet. D.v.s. Man skal have en lader hvis man køber uoriginal batterier. Jeg har også læst en del, som har oplevet at deres uriginale batterier kun holder 10-15 min, selvom det lige har opladet fuldt op.

Originale koster ca 600-800 kr
Uoriginale koster ca 120-300 kr.

Hvad fanden har i andre købt?

Ps. tak for de flotte foto´s af jeres tasker. Super lækkert

Personligt har jeg selv investeret i 2 uoriginale batterier. Efter at have læst din besked om at de kun kunne holde i kort tid, besluttede jeg mig for at teste det ene. Det bliver solgt som BP-827 uoriginalt. Efter opladning blev det ved med at optage i 1½ time nonstop, med skærmen slået ud og i højeste kvalitet - Meget tilfredstillende taget i betragtning af, at jeg kun har givet 159 kr for det.

Jeg købte det HER

Original-batterierne (BP-827) er opgivet til typisk at optage 200 min (3,3 timer). Så alt i alt er jeg glad for ydelsen ift. prisen. Jeg kunne ihvertfald aldrig drømme om at give 949 kr for et originalt...

Ydermere kan/vil Canon-produktet ikke opgive hvor meget batteri der er tilbage. Heldigvis er der på selve batteriet en indikator, som ved tryk på det kan indikere hvor meget batterilevetid der er tilbage.

Der var noget varmeudvikling, men ikke noget kritisk efter min mening, mit bud lyder på ca. 45 grader celcius. Ved ikke hvor varmt de bliver ved langvarig filmning med originalt- måske er det det samme..

Har også købt et uoriginalt BP-819 - har dog ikke testet dette, så vil ikke anbefale dette - endnu.

Håber info kan bruges.

Redigeret af Cybersprite - 20-Juni-2009 kl. 23:01
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu