|
Canon HF 200 |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Teazer
Junior bruger Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 21-Juni-2009 kl. 08:23 | |
@ Cybersprite
Det var sku gode infomationer du kom med, mange tak. Jeg har efter din lille test, købt samme sted. |
||
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 09:37 | |
Cybersprite, jeg bestilte et batteri i torsdags der hvor du linker til, det skulle gerne komme om et par dage, men kan jeg ikke lade det på kameraet, det regnede jeg godt nok med?
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
Cybersprite
Bruger Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 10:38 | |
Hej, Nej det kan man desværre ikke. Det kræver en ekstern oplader. Beklager jeg glemte at nævne det før. Jeg købte min HER Opladeren koster 159 kr. Redigeret af Cybersprite - 22-Juni-2009 kl. 10:39 |
||
Cybersprite
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 10:46 | |
....Og dog... Testede lige kameraet med det uoriginale batteri i ved opladning, indikatoren på kameraet blinker (godt nok med dobbelt hastighed), så måske sker der alligevel noget.. I øvrigt kan dette hukommelseskort anbefales, som snildt klarer optagelse/afspilning i højeste kvalitet: LINK Redigeret af Cybersprite - 22-Juni-2009 kl. 10:55 |
||
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Sendt: 23-Juni-2009 kl. 09:19 | |
Cybersprite, er den oplader 110-230 volt?, skulle gerne kunne bruge den i USA og Canada, hvis jeg ikke kan oplade på kameraet, lykkedes det for dig? Hukommelseskortet er det jeg også har købt til mit, fandt det som det billigste på EDB priser.
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
Cybersprite
Sendt: 24-Juni-2009 kl. 00:36 | |
Ja, den er lige præcis 110-230 volt. Jeg kan ikke sige om den oplader det uoriginale batteri, idet der ikke er nogen indikator på - desværre. |
||
Teazer
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 11:23 | |
JEg fik min taske idag, og den er perfekt. Lille og passer totalt godt med HF200. Der kom ingen ekstra udgifter på pakken. Tror det var fordi, de sender pakken totalt anonym. men ved det ikke. Jeg er glad. Tak for tip ang. taske. |
||
Bridge
Super bruger Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Sendt: 05-Juli-2009 kl. 14:10 | |
Nu har jeg anskaffer mig sådan et kamera. Nogle der ved hvor serie nummret på apparatet står henne ?. Man skal nemlig bruge det for at installere softwaren
|
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
folp
Sendt: 05-Juli-2009 kl. 21:41 | |
Tillykke det er et dejligt kamera synes jeg . Det står på en lille label du kan se når du fjerner batteriet, lad mig vide om du kan få softwaren til at virke. |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
Bridge
Super bruger Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Sendt: 05-Juli-2009 kl. 22:40 | |
Tak for tippet Folp. Det virkede, og nu har jeg så installeret softwaren. Jeg har kigget lidt på programmet nu. Jeg har ikkes styr på endnu, hvorledes softwaren bruges. Synes ikke det virker så brugervenligt, men det er nok bare mig. Men det der irriterer mig lidt ved kameraet (som en anden bruger også nævner), er alle de små klip der kommer til at ligge. Når man går ude og optager, så trykker man jo hele tiden på start/stop knappen. Man burde kunne trykke på en pause knap, så det ligger i en stor optagelse. Men måske kan man også det, men jeg har ihvertfald ikke fundet ud af det endnu.
|
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
folp
Sendt: 06-Juli-2009 kl. 09:58 | |
Det var mig der også synes det var irriterende med alle de klip,men det kan der ikke laves om på, det vænner man sig heldigvis til, redigeringssoftwaren skulle helst gøre det overskueligt, selv om at optage på DV bånd virker lettere med pause.
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
Teazer
Sendt: 06-Juli-2009 kl. 23:31 | |
Jeg er vildt glad for de små klip, det gør det sindsygt nemt at lave flotte og sjove optagelser i Pinnacle Studio 12
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |