recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canon HF M406 vs M506
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canon HF M406 vs M506

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
webjoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-December-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér webjoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canon HF M406 vs M506
    Sendt: 14-Maj-2012 kl. 10:04
Hej Alle

Jeg er så heldig at min hustru har givet mig et video kamera i morgen gave... Det var egentlig en Canon HF M506 som jeg havde kigget på, men har i stedet for fået en sidste års model (HF M406) men jeg er lidt usikker på hvad der er forskel på e to... jeg synes nemlig ikke spec afviger så meget fra hinanden... men er er der nogle af jer der ved hvad den præcise forskel er? 

Hilsen Kasper
Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bims Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 21:28
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D


Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu