|
Canon HF10 vs HF200 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
larsstampe
Bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Sendt: 02-Juni-2009 kl. 15:47 | |
Hej Glarborg og andre Her kan man sammenligne nogle billeder i samme situation vælg ved at trykke ctrl nede så du kan vælge flere modeller http://camcorder-test.slashcam.com/compare.html faldt lige over dette skriv, er det EU / pla versionen man får når man køber via nettet getmore osv. ? HF10
One more thing on the differences between US and EU models; on the original Canon product box, there is a mark, in the corner, that says NTSC or PAL. This specifically refers to the D/A converter for the composite out. Since VIXIA line has a standard-definition composite out (red-white-yellow RCA connectors), for SD TV sets, they provide PAL or NTSC resolution and frame rate signal, depending on the model. Therefore, if your only TV is standard, you should get a model for your market. If you have a HDTV with HDMI or component input, you may want to fly to the US and buy your VIXIA there -- it can be 50% cheaper than in EU ($760 vs. $1400). If you live in the EU, you may even fly for free for the price difference. Redigeret af larsstampe - 02-Juni-2009 kl. 18:54 |
||
Mvh
Lars |
||
bims
Bruger Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
Sendt: 05-Juni-2009 kl. 23:35 | |
Jeg har lige fået et canon HF200 hjem fra singapore og lavet lidt test og opload til youtube. De 2 film kan ses her http://www.youtube.com/watch?v=Wj56bPCeIQE&feature=chann el_page http://www.youtube.com/watch?v=8fQ8qNk7kWI&feature=chann el_page Hvis nogle skulle få lyst til at lege med rå filerne så ligger de til download her, de ligger som Canon HF 200 test 1, 2 og 3, på samme site ligger der også nogle råfiler fra et Canon HF10 http://www.davk.dk/downloads.php?cat_id=19
|
||
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
||
larsstampe
Bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Sendt: 12-Juni-2009 kl. 13:23 | |
Har nu besluttet at købe et hf10 og fravalgt hf200 til ca samme pris omkring 4700-4800 kr. Getmore havde enda hf10 til 4650 men næste morgen hvor jeg så ville bestille var getmore prisen 6700 så jeg bestildte hos midtdata til 4700 men nu har jeg fået mail om de ikke kan skaffe den :( . Nu lægger hf10 på ca 5200-5800 og de er ikke på lager hos nogle af de mere etablerede forhandlere. Er der nogen som ved om getmore eller andre får dem igen til ca samme pris som hf200 (4800 kr.) Eller er nu nu helt slut med den gamle model. Håber nogen sidder med nogen insider viden ? Mvh lars
|
||
Mvh
Lars |
||
anandavimal
Ny bruger Oprettet: 22-Oktober-2009 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 18:56 | |
Hej, er der nogle af jer der sidder inde med den digital video solutions disk der hører med til HF10? Jeg har lånt kameraet af en bekendt, men fik ik cden med. Nogle der vil oploade ISO af cden (nogen anden ide?) så jeg kan hente den? Skal bruge programmet imorgen så ville være rigtig fedt hvis du kunne gøre det i aften! |
||
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 19:19 | |
Kan din bekendt ikke sende den til dig?
|
||
anandavimal
Ny bruger Oprettet: 22-Oktober-2009 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 20:06 | |
Hmm jo, det kan være. Tror bare ik han er for god til computer. Eller ved hvordan man laver en cd imagefil og oploader den. Har du softwaren?
|
||
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 20:25 | |
Nope, bruger Sony. Nu behøver det jo ikke være en ISO-fil, for en ZIP vil kunne bruges. Det er jo bare at installere fra den mappe den bliver udpakket til.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |