recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canon HF10 vs HF200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanon HF10 vs HF200

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 15:47

Hej Glarborg og andre

Her kan man sammenligne nogle billeder i samme situation vælg ved at trykke ctrl nede så du kan vælge flere modeller

http://camcorder-test.slashcam.com/compare.html

faldt lige over dette skriv, er det EU / pla versionen man får når man køber via nettet getmore osv. ?

HF10

Predrag
164 Posts - Member Since Aug 08
Aug 29, 2008 11:53 AM

One more thing on the differences between US and EU models; on the original Canon product box, there is a mark, in the corner, that says NTSC or PAL. This specifically refers to the D/A converter for the composite out. Since VIXIA line has a standard-definition composite out (red-white-yellow RCA connectors), for SD TV sets, they provide PAL or NTSC resolution and frame rate signal, depending on the model.
Therefore, if your only TV is standard, you should get a model for your market. If you have a HDTV with HDMI or component input, you may want to fly to the US and buy your VIXIA there -- it can be 50% cheaper than in EU ($760 vs. $1400). If you live in the EU, you may even fly for free for the price difference.

Redigeret af larsstampe - 02-Juni-2009 kl. 18:54
Mvh
Lars
Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 23:35

Jeg har lige fået et canon HF200 hjem fra singapore og lavet lidt test og opload til youtube.

De 2 film kan ses her

http://www.youtube.com/watch?v=Wj56bPCeIQE&feature=chann el_page

http://www.youtube.com/watch?v=8fQ8qNk7kWI&feature=chann el_page

Hvis nogle skulle få lyst til at lege med rå filerne så ligger de til download her, de ligger som Canon HF 200 test 1, 2 og 3, på samme site ligger der også nogle råfiler fra et Canon HF10

http://www.davk.dk/downloads.php?cat_id=19

JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D

Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10

Til top
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2009 kl. 13:23

Har nu besluttet at købe et hf10 og fravalgt hf200 til ca samme pris omkring 4700-4800 kr. Getmore havde enda hf10 til 4650 men næste morgen hvor jeg så ville bestille var getmore prisen 6700 så jeg bestildte hos midtdata til 4700 men nu har jeg fået mail om de ikke kan skaffe den :(  . Nu lægger hf10 på ca 5200-5800 og de er ikke på lager hos nogle af de mere etablerede forhandlere. Er der nogen som ved om getmore eller andre får dem igen til ca samme pris som hf200 (4800 kr.)  Eller er nu nu helt slut med den gamle model.

Håber nogen sidder med nogen insider viden ?

Mvh

lars

Mvh
Lars
Til top
anandavimal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2009
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 18:56

Hej, er der nogle af jer der sidder inde med den digital video solutions disk der hører med til HF10? Jeg har lånt kameraet af en bekendt, men fik ik cden med. Nogle der vil oploade ISO af cden (nogen anden ide?) så jeg kan hente den? Skal bruge programmet imorgen så ville være rigtig fedt hvis du kunne gøre det i aften!

Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 19:19
Kan din bekendt ikke sende den til dig?
Til top
anandavimal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2009
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 20:06
Hmm jo, det kan være. Tror bare ik han er for god til computer. Eller ved hvordan man laver en cd imagefil og oploader den. Har du softwaren?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 20:25
Nope, bruger Sony. Nu behøver det jo ikke være en ISO-fil, for en ZIP vil kunne bruges. Det er jo bare at installere fra den mappe den bliver udpakket til.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu