recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canton Movie vs Tannoy højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canton Movie vs Tannoy højtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canton Movie vs Tannoy højtalere
    Sendt: 05-Marts-2013 kl. 23:46
Her recordere.

Da jeg skal til at anskaffe mig en rimelig stue bio er jeg kommet lidt i tvivl om hvilke højtalere jeg skal vælge.
Valget ligger imellem Canton Movie 125 MX:
Canton Movie 125Mx
Og Tannoy HTS-101:
Tannoy HTS-101

Prisen er nogenlunde den samme, så jeg kan ikke rigtig bestemme mig.
Vi er blevet enige om at der ikke skal købes gulvhøjtalere, da vi simpelthen bare ikke har plads til det. Derudover synes vi heller ikke de passer så godt ind. :)
Det skal lige siges at de primært skal bruges til at se film og lidt musik, men det er begrænset.

Edit: jeg regner med at de skal kobles til en Yamaha RX v673 receiver. :)

Redigeret af Henrik_bj - 05-Marts-2013 kl. 23:53
LG E8 55” OLED
Til top
Way2fast Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Way2fast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 15:53
Du er nok kommet videre i det køb, men jeg har selv Tannoy Hts-101 og har ikke fortrudt det køb et sekundt i de par år jeg har haft dem. Der kommer utroligt meget lyd ud af de små enheder - men de egner sig bedst til film.

Søg efter en god pris - for der er nogle rigtigt gode tilbud nu og da.
Panasonic 50G20, Sagemcom RT90-320, Onkyo 578, Tannoy HTS 101, Philips 32PFL9604H, Squeezebox Duet & Boom
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu