|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
weah69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 15-Februar-2011 kl. 15:39 |
Hej venner.
Jeg har et Samsung SMX-F30 som er et sd kamera.
Jeg kunne dog godt tænke mig at kunne optage direkte ind på computeren.
Der medfølger også et av kabel med component tilslutning til.
Jeg har så anskaffet mig en EasyCAP: http://www.mytrendyphone.dk/shop/easycap-usb-video-optager-14488p.html
Men den software der medfølger er en lidt dårlig version Ulead har lavet og min normale pc med windows 7 ultimat 64 bit vil ikke læse skiven.
Så tænkte jeg om der er nogen her der kender et video grabber program der er godt og som er gratis til formålet?
![]() Jeg har fundet den rigtige driver til easyCAP til mit OS men mangler noget capture program som er brugervenligt og helst freeware.
Jeg ved ikke om jeg har postet tråden det rigtige sted men det håber jeg.
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det skulle Live Movie Maker da kunne klare.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |