recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Casa de JB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCasa de JB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Emne: Casa de JB
    Sendt: 22-April-2008 kl. 09:19

Halløjsa

Tænkte at jeg ville smide lidt billeder ud af alteret, nu hvor jeg har fået malet stuen, og gjort lidt rent(tak til kæresten, hehe).

Da det er en lejebolig, har jeg ikke gidet gå i detaljerne med malerarbejdet.. Der skal bare være hvidt..

Så blev vi færdige, fik sat alt på plads og gjort lidt rent. Jeg er rigtig tilfreds med resultatet..

^det ser ud til, at husets konge, har godkendt resultatet... :)

 

Lad der endelig falde lidt feedback, til gode handy-tips, input o.l.



Redigeret af Bjerrehuus - 16-Juli-2008 kl. 22:03
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 00:20

Kan du så få kablerne under TV'et ind i en pæn skinne.

Og den Xbox360 skal da vist byttes til en PS3, så du kan se noget blu-ray på den skærm.

 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Kan du så få kablerne under TV'et ind i en pæn skinne.

Og den Xbox360 skal da vist byttes til en PS3, så du kan se noget blu-ray på den skærm.

 

Mjaaa, du har nok ret i, at en skinne ville pynte.. Og mht. til Xbox'en, er det blot en jeg låner fra en forening. Ville aldrig bruge penge på det skidt, den larmer jo som en motorvej!? Og det eneste sjove spil jeg lige kan komme i tanke om, er guitar hero.. Næh så hellere en wii..

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 12:45

Det ser jo nydeligt ud

Men for dælen da, få da rykket bordet hen under midten af tv'et

Hedberg: Det ville da godt nok være synd at bytte den bedste konsol ud med en 2. rangs! Går ufra xboxen bliver brugt til at spille på, og nu er vi en del der synes de bedste spil kommer til xobxen Vil man ha blu-ray så findes der jo stand alone afspillere som er en del pænere end ps3

 

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Det ser jo nydeligt ud

Men for dælen da, få da rykket bordet hen under midten af tv'et

Hedberg: Det ville da godt nok være synd at bytte den bedste konsol ud med en 2. rangs! Går ufra xboxen bliver brugt til at spille på, og nu er vi en del der synes de bedste spil kommer til xobxen Vil man ha blu-ray så findes der jo stand alone afspillere som er en del pænere end ps3

 

Tak for kommentaren!                                                                                    Det er nu bevist at bordet er sat på den måde.. Jeg afviger nok lidt, i forhold til mange setup's herinde, hvor symmetrien nærmest virker lidt uhyggelig.. -Bare se hvordan det har rykket i dig ;)

 

 

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Bjerrehuus Bjerrehuus skrev:

Mjaaa, du har nok ret i, at en skinne ville pynte.. Og mht. til Xbox'en, er det blot en jeg låner fra en forening. Ville aldrig bruge penge på det skidt, den larmer jo som en motorvej!? Og det eneste sjove spil jeg lige kan komme i tanke om, er guitar hero.. Næh så hellere en wii..

Støjen er den værste.. Har selv en af de tidlige modeller.

VII'en er også sjov til nogle ting. Har selv en og kan godt lide specielt Tennis. Men pga. grafikken bliver det ikke rigtigt til andre spil for mit vedkommende.

 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hedberg: Det ville da godt nok være synd at bytte den bedste konsol ud med en 2. rangs! Går ufra xboxen bliver brugt til at spille på, og nu er vi en del der synes de bedste spil kommer til xobxen Vil man ha blu-ray så findes der jo stand alone afspillere som er en del pænere end ps3

Udvalget er ihvertfald større til Xbox360 end til PS3. Har faktisk også en Xbox360, men spiller mest på PS3 pga. den ikke larmer så meget og har gratis onlinespil. Er for nærig til at betale for det (spiller ikke så meget, så det kan betale sig).

Desværre ingen med alle de features. Lad os håbe at Panasonic får den BD50 på markedet lidt hurtigt.

 



Redigeret af hedberg - 23-April-2008 kl. 13:31
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 15:18
Ja, ps3 gør det altså fantastisk. Den er stor, men ikke noget som generer.

Til prisen er det direkte latterligt at lade være med at købe den hvis man både spiller og ser blu-ray (spillene skal der nok blive nok af. Sådan har det altid været)

Og støjen på xbox360.. har Microsoft bevidst ansat polakker til at designe køleløsningen?

Redigeret af Anima - 23-April-2008 kl. 15:18
Til top
Psykopat-asiat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 15:27
Flot. Fint billede af Poul Pava
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu