|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|||
Første gang jeg så iband blev jeg ret nysgerrig og skal bestemt have en model til iPhone 4..! (mener den kommer til iPhone 4 i løbet af denne måned) Det er ikke en hel case, hvilket jeg ser som en fordel, da nogen folk klager over at en hardcase kan give ridser. Denne bumper vil jeg så bruge med invisible shield, der som før nævnt bare virker super godt! Nå, men her er et lille klip af iband :) Redigeret af Tallahassee - 10-August-2010 kl. 22:33 |
||||
I haven't cried like that since Titanic!
|
||||
![]() |
||||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
|||
Jeg synes også at de der Antenn-Aid "Plaster" er fede! Men jeg ved ikke om jeg selv køber dem.. Det bliver nok til en gratis case fra Apple i første omgang..
|
||||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
||||
![]() |
||||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|||
Jeg valgte en 32gb for at være på den sikre side. Der er som nævnt tidligere både 80mb/min HD optagelse, også kunne jeg godt finde på at have nogle tv-serier liggende.. (eksempel: første episode af dr who fra itunes fylder over 500mb x_o)
|
||||
![]() |
||||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
|||
ifølge navnet er det, men deres illustrationer ligner ikke zaggs.. Jeg får snart 1 ekstra invisible shield (full body) med posten, jeg sætter til salg for 180inkl porto, hvis det har interesse..
|
||||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||||
![]() |
||||
Ken H ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|||
Jeg har selv InvisibelShield på min ny iPhone 4, og også haft det på min gamle iPhone 3GS og det er bare noget som virkere og er diskret, og det giver et godt greb om telefonen så den ikke så let glide mellem ens fingere. Da jeg solgt min 3GS til min bror sager han om jeg stort set ikke have brugt den, - men det her InvisibelShield bare gør en forskel, - det beskytter bare mod ridser og andet snavs.
Uden at jeg får anklagere fra nogen herind om at jeg reklamere for min arbejdes plads (Som er Elgiganten) vil jeg også anbefalde InvisibelShield som bruger cover på iPhonen. Så kan jeg siger at det er InvisibelShield fra Zagg.com som vi sælger. Har selv købt mit på min arbejdes plads, og registret det hos Zagg.com, - du kan jo få et nyt vis du skulle gå hen og lave en rids ned igennem det. ![]() Har selv købt den her : http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-tilbehor/INVIPHONE4FB/invisible-shield-iphone-full-body;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx?Selected=Specifications#tProductTabcontent til 249.-kr. Da det også dækker kant ind. Min erfaring med det, er at det er meget nemmer at sætte det på iPhone 4 end den gammel 3GS, på grund at den kurver en lille smule bagsiden af den gammel 3GS. Og jeg fik ingen luftbobler i min, - og var fin og klar til brug efter en 12 timers tid.
![]() |
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||
Det fås til lidt forskellige priser alt efter hvor mange sider af tlf det dækker . Jeg købte til alle 6 sider, men hæftede kun på skærm -og bagside.
|
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
||||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
|||
Ser os frem til at sætte det på 4'eren, tror det bliver en fornøjelse
![]() |
||||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||||
![]() |
||||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
|||
Det kunne godt være, at jeg skulle sætte sådan et på.. Jeg vender lige tilbage..
Men kan man både have iv.s. på og samtidig f.eks. Apples sorte bumper på? Uden at det går op i siderne?? Redigeret af Casper - 11-August-2010 kl. 11:27 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Ken H ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|||
Ja du kan godt have den sort bumper i gummi på fra Apple, og så InvisibelShield, - det sider ret godt fast, det kan ikke bare lige sådan pilles af.
Jeg brug lidt tid på at få mit gammel af på 3GS'en, men der var ingen rester eller pletter som klister. det tog ca. 2 timer at sætte det ny på, men du skal også regne med at der skal lige ligge den lidt til side for at tør på den ene side, inden man begynder på den anden side ellers rykker det sig bare. Siderne skal man have lidt tålmodighed med, men ellers er det meget nemt, det tager kun halv så lang tid som på 3GS'en. og ja prisen afhænge af hvor mange sider man ønsker til ![]() Men der jo ingen grund til at købe en til siderne, vis man alligevel sætter en bumper på fra Apple. I øvrigt kan det vær en rigtig god ide at gå ind på Zagg.com, og få nogle tips til hvordan man sætter det på, - og særlige til siderne, - de sætter ikke på arket i rækkerfølge, men på Zagg.com fandt jeg et diagram af hvor alle side stykkerne skulle side. Se evt. nedstående link.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Okay
![]() Men jeg bestiller nok en gratis bumper fra Apple i første omgang, når den jo nu er gratis..
Redigeret af Casper - 11-August-2010 kl. 14:29 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|||
Jeg har bestilt det her til min kommende iPhone 4 :
http://www.wrapsol.com/en_US/Home+Page/Products/iphone+_+mobile/apple/iPhone+4.aspx Dette monteres i tør tilstand modsat det fra Zagg. Altså er der ingen risiko for at overskyende væske trænger ind i mikrofon og højtaler, som ved Invisible Shield fra Zagg. Det skulle også være meget lettere at montere plus det er helt usynligt og giver ikke "appelsin skræls" overflade som flere har rapporteret med Invisible Shield. |
||||
![]() |
||||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|||
Jeg har bestilt den sorte bumper. Kombinerer det med invisible shield til for og bag. Det tror jeg er den bedste og mest diskrete løsning. Hvor køber man invisible shield billigst? HVor
Gerne en fysisk butik. |
||||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |