|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
De to ting hænger bare ikke sammen
![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Har nu købt invisible shield i elgiganten til 249.. Så må jeg håbe jeg bliver tilfreds med det og at det kan sidde ordentligt fast..
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Cool.. Du må lige vende tilbage med hvordan det sidder på fonen
![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Syntes ikke det sidder særlig godt. Der er lidt smuds i kanterne, som ikke ser så smart ud, men jeg håber det bliver dækket med mit apple bumper cover (hvornår det så end kommer).
Derudover, kan jeg stadig skubbe det rundt hvis jeg vil og syntes ikke det sidder særlig stramt til. Kan hvert fald sagtens få det af hvis jeg har lyst. Alt i alt er jeg sku nok lidt skuffet. Troede det var toppen af poppen. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Ville nok vælge en OtterBox Defender, her ligge en iPhone 4 godt og trykt
http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=22504 http://www.otterbox.com/iphone-cases/ OtterBox Defender cases fås også til 3G, 3GS, iPad og iPod. Er ikke så meget for "invisible shield" da der er en stor mulighed for det kan gå løs, og man derfor skal ud og købe en ny, en gang i mellem, og dette give slet, slet ikke samme beskyttelse som OtterBox Defender, for her er telefon lukke helt inden. Det er så sjovet at der ingen dansk forhandle der har fundet på at tage OtterBox produkter til landet, det ville ellers være en god ide. ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 13-August-2010 kl. 16:46 |
|
![]() |
|
![]() |
Så man man jo lige så godt købe en Nokia arbejdstlf. Fuck det er grimt.
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Nå!! Overrasket! Så dette kan du ikke anbefale?? Jeg bestilte igår en iPhone/iPod sok: http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-ipod-sok-10576p.html Den kom bare ikke i dag, desværre! Jeg ved ikke hvor godt den beskytter?? Jeg har 1. gen. iPod Touch, som jeg har den lyse blå sok til.. iPod'en blev ridset inden, da der gik noget tid før jeg fik købt sokken, så jeg ved ikke om sokken ikke ridser ifonen?? Men stof ridser vel ikke??
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Meget mulig at det er grim, men den virker og der er jo slet ikke en iPhone 4 inden i en Nokia arbejdstlf. Og man behøves jo ikke at gå og skilte med at man har en iPhone 4, eller er det netop iden med en iPhone 4, troede ellers at man købet en mobiltelefon for sin funktioner og ikke bare for sit udsende, en mobiltelefon skal jo ikke pakke ind i vat og bomulds, har skam se en del iPhone 3, som har værre op og ned af lomme, flere gange om dage og jeps Fuck det er grimt efter denne behandling. Hvis Apple havde værre hurtig, så skulle de havde fået iPones 4 designe til at designe en bumper til iPhone 4, som derved ville passe 100% i designe til denne. Redigeret af Startrek - 13-August-2010 kl. 17:06 |
|
![]() |
|
![]() |
Man må sige den er pakken godt ind i den OtterBox Defender.. Men ja, den ligner lidt for meget en arbejdstlf., i den indpakning, men samtidig er den jo beskyttet..
|
|
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Lyder underligt.. Enten har du været dårlig til at sætte det på, eller for utålmodig. den skal jeg gerne ligge i 12-24 timer efter du har sat det på, og det burde ikke være muligt at skubbe det rundt efterfølgende. Men hvis du har mere af det spray kan du jo altid forsøge igen. Har læst at man kan tage det af og på utallige gange.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
![]() |
Invisible Shield til iPhone 4 : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84667&title=s-invisible-shield-iphone-4
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo netop fidusen, så hvis man bruge en dyr telefon som iPhone 4 meget, kan man næste ikke beskytte den mere end med en OtterBox Defender, men OtterBox laver også mere normale cases til iPhone's. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |