|
Cast youtube music og få lyd via receiver |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Svaret var til trådstarter, som blander tingene sammen.
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som Potter foreslår, så brug "scene" tilslut din castenhed til hdmi 2 og tryk på scene 5, tv'et tænder dog, men kan slukkes. Så kan du vælge det lydprogram som du vil bruge med program vælgeren. Frank
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor besværligt. Min anbefaling til at AirPlaye gælder stadig som værende letteste option.. Klaus
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, men hvad hvis der ikke er iPhone eller iPad i husstanden? Frank
|
||
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Køb en iPad 😀
Du ender nok med at bruge en del penge på fjernbetjening o.lign. alligevel. Og i sidste ende bliver det en Rocket Science løsning, som aldrig kommer til at fungere ordentligt. |
||
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Klaus, det kan bliver et problem hvis du benytter forskellige pattern etc. tildelt de forskellige indgange. F.eks. hvis du har pattern 1 tildelt f.eks. når du ser tv, hefter slukker du så det hele. Næste gang du så vil benytte forstærken til f.eks. Airplay, så er det rigtig nok at du bare kan via en iPhone eller iPad vælge dit nummer som starter din receiver og hefterefter afspiller din musik, bingo. Men Receiveren vil benytte det samme pattern etc. som sidst blev brugt i det her tilfælde pattern 1. Derfor kan du så benytte en scene til at lægge alle dine parameter ind for den pågældende scene Jeg køre selv med 2 pattern 1 for musik og 1 for surround med forskellige PEQ - Subwoofer trim - volume level etc. for hver scene/ indgang.
Redigeret af Potter - 07-Maj-2020 kl. 11:40 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld mig, mennhvis man har sådan noget smart pattern noget og ikke kan linke det til en indgang (i dette tilfælde AirPlay), så er det dælemand ikke meget værd. Vi er ude i at konen vil hør musik. Ergo, ikke noget med at tænde forstærkeren, skifte det ene eller det andet. Nå min gamle Marantz kan det, kan en ny Yamaha det vel også? Klaus
|
||
ildocteur
Bruger Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mere et spørgsmål en et forslag. Kunne det virke at du i stedet for en Harmony bruger pengene på en billig brugt Chromcast (evetuent audio), som du tilkobler en separate indgang på receivere. Så beder du konen om at caste til den istedet for shielden, når hun skal hører musik. Forudsætningen er selvfølgelig at du kan undgå at receiveren tænder for TV'et når den mærker musikken fra Chromecasten. (Og at din CC får konstant strøm) Det kan selvfølgelig også give udfordringer hvis det er et krav at styre musik volume fra Shield remoten. Personlig er jeg ikke vild med multifjernbetjeninger, kan ikke lige sige hvad problmet er, men jeg tror det er den manglende følelse af "instant response" når du skal betjene flere enheder på en enkelt aktion. OK, jeg har ikke prøvet de absolut nyeste generationer af Harmony (Tror den nyeste jeg har er en One og så har jeg vist ogå en Hub et sted) Redigeret af ildocteur - 08-Maj-2020 kl. 19:33 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |