|
Cast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vanzandt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2020 kl. 11:58 |
Hej,håber jeg kan få lidt hjælp.Problemet er at jeg ikke kan caste fra Iphone8 til mit Sony AF8,problemet opstod efter den sidste opdatering til Iphone ( tror jeg nok ) Når jeg trykker på Cast-symbolet står der ( ingen enhed fundet på netværket ) har aldrig set det før,håber nogen har en ide.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
vanzandt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 70 |
Hej,jeg vil caste fra TV2play appen,er nu nået så langt at Netflix og HBO virker , kun TV2play virker ikke efter opdatering af IOS.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4106 |
Redigeret af T-Duck - 21-September-2020 kl. 14:35 |
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
det kan maaske skyldes at din telefon er paa 5ghz netwaerket og chromecast er paa 2.4 ghz?
|
|
![]() |
|
Hej igen , efter opdateringen af Iphone , ser siden således ud, øverst står der 2" Forbind til enhed "
dernæst er der en linje med cast symbol her står der"Ingen Chromecast-enheder fundet på dette netværk " altså som om at Iphone og TV ekke er på samme netværk , men det er de så vidt jeg kan se . Nederst står der "Airplay & Bluetooth", hmmmm
|
|
![]() |
|
Skal lige siges at Netflix virker HBO og TV2play virker ikke , det må vel være netværket der er noget galt med ?
|
|
![]() |
|
Nyt , nu virker alt kan dog ikke streame TV2play ???
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
ellers prøv at hente Google Home app ned og konfigurer din Android enhed i den igen.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |