|
Ccleaner virker ikke i Windows 10? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juni-2016 kl. 12:19 |
Det kørte da perfekt i Win 7, inden jeg opgraderede til Win 10 Der udføres en standardrensning som i Win 7, men f.eks. oversigten over websteder er ikke slettet
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
tjek release notes https://www.piriform.com/ccleaner/download
måske du skal afinstallere og hente nyeste version?
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Her virker den som i Windows 7. Har større problemer med at få Windows Defender til scanne hver gang jeg ber om det. Mvh. |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nyeste version Har afinstalleret og installeret igen et par gange uden held Uden held: Den kører, men der bliver ikke rigtigt slettet noget
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ingen løsning.
Men hos mig virker det fin på 3 stk pc med win10 |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg plejer at hente den på download.com - den fungerer fint hos mig.
|
|
birddog
Super bruger Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja her køre det nu også bare, også da jeg opgradere fra win7 til win10.
men hjælper jo ikke dig ret meget.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |