|
Cd afspilning fra PC til Reciever kvalitet. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Afspille til flere kilder - hmm, det er dine CD rips der er kilden. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Din forstærker kan afspille fra usb stick eller harddisk (ssd er bedst). Find en passende størrelse og kopier så filerne fra pc til usb-mediet. Bedst at rippe til Flac e.lign. Mvh FNørd Redigeret af FNørd - 01-December-2021 kl. 17:49 |
|
sd
Super bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal have et anlæg i millionklassen og gyldne ører, hvis man skal høre forskel på fuldt CD signal og 320 mp3, så det er nok ikke det, der er problemet. Det lyder mere som digital snavs i overførslen. 320 mp3 er under alle omstændigheder bedre end DAB+.
|
|
Powered by beer and chips
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene ,jeg bruger et par timer daglig på at sætte mig ind i den Reciever og alt det andet der følger med, jeg har kopieret nogle Cder til Flac og så lyttet til nogle numre og de samme numre som er i MP3 320kbps,og nu er der stærk lighed mellem numrene Lydmæssigt ,og er ved at være tilfreds ,men FNørd
det er muligt jeg skal have fat i en SSD til afspilning i hjemmet og så bruge mobil/tablet til afspilning væk fra hjemmet. i det hele taget er der meget bedre MP3 lyd end da jeg startede,så må have gjort noget forkert i starten(og senere) Og i øvrig ,når jeg læser det om afspilning fra USB ser jeg ikke noger om SSD afspilning? Redigeret af folp - 02-December-2021 kl. 18:59 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |