recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CD brænder spørgsmål fra rookie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CD brænder spørgsmål fra rookie

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
No Quarter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér No Quarter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CD brænder spørgsmål fra rookie
    Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:35
Hej alle

Min CD afspiller og optager, harman/kardon CDR 30 har jeg haft glæde af i mange år. Primært til at afspille CDer, virker stadig fint, men også til at optage CDer. Jeg er ikke en piratkopist, men tager f.eks. de bedste numre fra mine købte CDer og lægger på en CD til bilen. Det fungerede godt i starten, men de senere år kan de CDer den optager kun afspilles på apparatet selv, ikke på andre CDspillere. Måske den der finalize process går galt? Eller er der noget som skal/kan justeres?

Eller er det skiverne? I starten brugte jeg TDK CD-RXG Audio, nu bruger jeg TDK CD-R Audio, for jeg kunne ikke finde de andre. Begge er mærket "compact disc digital audio recordable for consumer". Begge burde vel kunne fungere?

Enhver hjælp vil blive værdsat.

Marantz 1060 (1974)
Marantz 112 (1976)
Marantz 5020 (2013)
Harman Kardon CDR30 (2005)
JVC JL-F45 (1977)
Marantz HD66 (1975)
Til top
No Quarter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér No Quarter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 11:12
Ingen som har et bud? Eller måske et bud på et andet Forum hvor den slags spørgsmål passer bedre?

Vil gerne prøve at få det fixet inden jeg bruger en formue på noget nyt (som jeg ikke aner hvad skulle være...)
Smile
Marantz 1060 (1974)
Marantz 112 (1976)
Marantz 5020 (2013)
Harman Kardon CDR30 (2005)
JVC JL-F45 (1977)
Marantz HD66 (1975)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu