recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CD eject HFX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CD eject HFX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Habanero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2008
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Habanero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CD eject HFX
    Sendt: 15-Januar-2012 kl. 17:33
Jeg kan ikke få CD eject knappen til at virke på mit HFX mini kabinet.

Jeg har downloaded CDeject toolet fra HFX og har fået at vide jeg måske lige skal mappe en virtuel COM port. Jeg kører WIN 7 64 bit.

Har ledt på nettet men kan intet finde - bortset fra et tool der hedder CP210x som installerer nogle drivere, men jeg aner ikke hvad jeg mere skal gøre.

Er der nogen der kan give mig en punkt 1-2-3 forklaring?
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 19:07
Til top
Habanero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2008
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Habanero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:37
Tak - det virker :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu