recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CD i iTunes navngivet forkert = mgl cover. LØST!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CD i iTunes navngivet forkert = mgl cover. LØST!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CD i iTunes navngivet forkert = mgl cover. LØST!
    Sendt: 09-Maj-2013 kl. 13:25
Under indlæsning af mine CD'er til iTunes, fik jeg valget mellem to titler til Eagles: Enten "The Ballads" eller "Selected Works 1972-1999" som er titlen på den samlede box med 4 CD'er

Kom til at vælge "The Ballads", og nu vil den ikke finde coveret til den. Hvordan får jeg ændret navnet til det rigtige? Har prøvet at slette CD'en og indlæse igen, men får ikke valgmuligheden. Nu hedder CD'en bare "The Ballads"

Redigeret af Kampus - 09-Maj-2013 kl. 15:46
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 15:11
Hej

Kan du ikke markere sangen højreklikke og trykke vis info.
Der kan du redigere info manuelt.

Jesper
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 15:45
Jo det fandt jeg også ud af. Så kan man redigere teksten der. Grunden til at den stadigvæk ikke finder et cover, må være fordi det er en speciel stofbeklædt box hvor der kun er tekst udenpå. 
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 16:11
Find evt. coveret på Google og manuelt læg det ind.

Jesper
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 17:21
Ja det ved jeg så ikke lige hvordan...
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 18:41
Hej

Kan se du har løst det.

Jesper
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 19:25
Næh, jeg ved ikke hvordan jeg lægger et cover ind i iTunes fra Google
Boxen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Selected_Works:_1972%E2%80%931999
Det aktuelle cover:

Redigeret af Kampus - 09-Maj-2013 kl. 19:28
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 19:34
Hej

kopier billedet
højre klik på sangen
vis info
nu kan du sætte det rigtige billede ind

Jesper

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 19:43
Det var da ret simpelt, og det virkede ;-)
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og hvis du vælger albumet i stedet, og højre klikker og indsætter billedet her, så nedarver du billederne på alle numrene/filerne. Man får lige en dialog box om, om man nu også vil vælge hele albumet.Wink
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 11:26

Nah, det var så ikke så simpelt, du kunne jo ikke hitte ud af det, uden hjælp.

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 10-Maj-2013 kl. 11:27
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Og hvis du vælger albumet i stedet, og højre klikker og indsætter billedet her, så nedarver du billederne på alle numrene/filerne. Man får lige en dialog box om, om man nu også vil vælge hele albumet.Wink

Det var albummet, disc 2 jeg valgte. Har nemlig ikke indspillet de tre øvrige CD'er i boxen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu