recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CD Sagem itsd 81 hd Favoritliste
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCD Sagem itsd 81 hd Favoritliste

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Emne: CD Sagem itsd 81 hd Favoritliste
    Sendt: 04-Marts-2010 kl. 16:52
Lige et spørgsmål om denne boks, den uden harddisk.
Jeg har i dag skiftet Digiality'en ud med denne boks. Det giver et problem. Digiality'en havde en glimrende favoritliste funktion.
Jeg har også en parabol til Astra, på Digiality'en havde jeg lavet to forskellige lister, en med CD's kanaler og en med de tyske, for at undgå at skulle bladre igennem en helt masse for at finde de tyske.
Dette kan jeg så ikke med den nye Sagem. På den kommer kanalerne i en lang liste. Jeg kan dog godt se de tyske kanaler på den.
Jeg har lagt de CD kanaler jeg vil have ind i favoritlisten, dernæst kom jeg til de tyske. Jeg sad og krydsede dem af, jeg normalt har i kanallisten, men da jeg var færdig så jeg, at ikke alle var kommet med.
Er det fordi der ikke var plads til flere i favoritlisten, og jeg dermed skal "rydde op" i den? Eller er der mon noget galt med boksen?

Redigeret af Ham_Der - 04-Marts-2010 kl. 16:52
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 16:59

Det lyder sansynligt, at der kun er plads til et bestemt antal kanaler som favoritter.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 18:03
Nej,der er ikke noget galt med min boks,det er det samme her hos mig,kan heller ikke se alle de tyske i kanallisten,men dem du har krydset af er der,men du kan kun se kanaler,hvis du sapper baglæns fra nr 1 af,for når du har dit favoritvindue oppe på skærmen,er det bare sort,håber du forstår hvad jeg skriverEmbarrassed.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 18:38
Tak Jan, det virker.
Det er bare en smule irriterende, godt de vigtigste tyske optræder i listen.

Egentlig kunne jeg bedre lide Digiality'en, men den gik i stykker  Cry

Jeg er en af de få uden fladskærm men med et gammelt Philips crt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Tak Jan, det virker.
Det er bare en smule irriterende, godt de vigtigste tyske optræder i listen.

Egentlig kunne jeg bedre lide Digiality'en, men den gik i stykker  Cry

Jeg er en af de få uden fladskærm men med et gammelt Philips crt.
Det var godt,ja CD er jo ligeglad med andre kanaler end deres egen,men hvorfor pokker har man så lavet en boks,som kan tage 4 sattelit-positionerConfused.
Jeg har da også et crt,et beovision 3 i soveværelseWink.
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:10
FAV-listen fungere ikke helt optimal på den boks. CD ved vist heller ikke hvorfor, gjorde de ikke sidst da jeg havde den før hen.

Det er også deres sidste boks der kan søge flere satellitter ind.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:34
Jeg ved heller ikke, hvorfor man ikke må få lov til at selv bestemme rækkefølgen. Synes CD at Københavnske nyheder er vigtigere end resten af landet?
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 12:44
Jeg hiver denne tråd frem igen, da jeg har opdaget en anden irriterende ting.

De tyske kanaler, jeg har lagt i favoritlisten, bliver ikke ved med at være der, men bliver erstattet af andre kanaler. F.eks. blev Das Erste erstattet af Andalucia TV. Den kan vi faktisk se.
Den har lagt andre, der bare er sort skærm på, ind i favoritlisten, f.eks NCMESS.

Er det noget der sker fordi den automatisk søger kanaler i standby? De tyske er der stadig i hovedlisten.
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Jeg hiver denne tråd frem igen, da jeg har opdaget en anden irriterende ting.

De tyske kanaler, jeg har lagt i favoritlisten, bliver ikke ved med at være der, men bliver erstattet af andre kanaler. F.eks. blev Das Erste erstattet af Andalucia TV. Den kan vi faktisk se.
Den har lagt andre, der bare er sort skærm på, ind i favoritlisten, f.eks NCMESS.

Er det noget der sker fordi den automatisk søger kanaler i standby? De tyske er der stadig i hovedlisten.

Det er fordi den laver automatisk kanalsøgning, og da astra er en "stor" sattelit i forhold til thor har de mange ændringer og de ændringer påvirker FAV listen på boksen.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 13:52
Det regnede jeg godt med.
Det vil sige, at man ikke rigtig kan gøre noget ved det, ud over at lade den stå tændt hele tiden.
Hvis man slukker helt for strømmen, søger den så ikke igen, når man tænder?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 15:46
Har ikke oplevet det du beskriver,men jeg tager også strømmen fra hver aften,min boks opdatere sig ikke,når jeg sætter strøm til den igen næsten dag,og heller ikke hvis jeg lader den stå med strøm på natten over.For da jeg skulle ha den nye kanal ind ESPN America HD,blev jeg nød til at søge den manuelt,om det er min boks som der er noget galt med,skal jeg ikke kunne sige,men klog bliver jeg sgu aldrig på den boksDead.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 18:44
Jeg tror bare vi hopper over på hovedlisten, hvis vi ikke kan finde de tyske kanaler, næste gang vi vil se dem.
Har endnu ikke oplevet at nogle CD kanaler ikke var der, men har i begyndelsen af året hjulpet en mand i kvarteret, der har samme model boks. Den ville ikke vise Zulu i første omgang, der var sort skærm, efter en kanalsøgning mere var den der.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu