|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schlundt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 15-September-2009 kl. 19:31 |
Hej,
Jeg har en canal-digital pakke som jeg modtager via ovennævnte CDC-7000 st. Nu har jeg overvejet at købe en Yamaha soundbar YSP 500 med optisk udgang. Men jeg kan ikke finde ud af om den kan arbejde sammen med min canal-digital receiver. Kan jeg på nogen måde komme til at høre mine TV-stationer via min eventuelt nyindkøbte soundbar ? - Og hvis ikke jeg kan bruge optisk ind/udgang, hvad gør jeg så? mvh Allan S. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
http://www.canaldigital.dk/upload/619/Manual%20CDC%207000.pd f Kan du ikke bare bruge udgang 6 til stereo eller 8 hvis din soundbar har SPDF indgang. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Schlundt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Ja det har den selvfølgelig ikke - hvad gør jeg så ? (køber
en anden) - men hvilken ? |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Øhh, hvad jeg lige kan se har den da.
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er, som du sikkert kan regne ud, ikke så skrap udi det
elektroniske og tydning af specifikationerne. Men hvordan kan jeg se at Yamaha har SPDF indgang ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |