recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - cd’lyd afspillet fraharddisk... Hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketcd’lyd afspillet fraharddisk... Hvordan?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mahuk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 15:18

Det der gælder er bare at have den bedste DA converter, så man heller ikke mister noget data fra fil til lyd...!

Men sidder den i en C-200, Tvix eller Onkyo TX-NR1007 ???

Redigeret af Mahuk - 17-September-2009 kl. 15:18
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Mahuk Mahuk skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at få lagt alle mine cd'er ind på harddisk - med så meget "lyd" som overhovedet muligt...

Altså vil jeg gerne have lyd fra en tæskegod cd-afspiller, men vil ikke have cd'er og cd-afsp. til at stå og fylde...

Hvad er det smarteste at gøre her? - Hvordan får jeg mine cd'er med over på harddisken med mest muligt "fylde" - og hvordan afspiller jeg dem igen uden at det kommer til at lyde som en dårlig mp3.

Nu kender jeg ikke dit budget, men jeg fornemmer lidt, at kvalitetten af lyden skal være i den GODE ende, jeg er selv til hifi i den lettere tunge ende, og en sag som denne giver et super resultat: LINK : http://www.scala-hifi.dk/index.php?id=tech&tech_id=363

Men mindre kan måske gøre det. link: http://www.scala-hifi.dk/index.php?id=tech&tech_id=370

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Mahuk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-September-2009
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 23:43

Uha... Linn = lækkert!

Men nu har jeg erhvervet mig en Onkyo TX-NR807, som også kan streame fra NAS... Så nu skal jeg bare ha den NAS... og så ellers bruge en time eller to (!!!) på at rippe cd'er  (der er nogle stykker!!)

Redigeret af Mahuk - 08-Oktober-2009 kl. 23:44
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu