recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CDON filmleje på iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CDON filmleje på iPad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CDON filmleje på iPad
    Sendt: 29-Maj-2012 kl. 18:44
Jeg har lige lejet en film på CDON via min ipad. Så ville jeg sende den til mit AppleTV. 
Men får så at vide at jeg skal downloade noget software (Silver-et-eller-andet) til PC eller Mac men dette understøttes ikke af Safari.
Hvordan får jeg CDON film på min iPad så?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 19:48
Kræver det Silverlight kan det tydeligvis ikke lade sig gøre. Måske har de en app?

Ellers burde du nok have undersøgt det før du lejede filmen...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 20:02

Tja det har du jo nok ret i her i bagklogskabens klare lys Tongue
Men min læring i det her er vist baseret på trial and error. Troede ikke der kunne være den slags forhindringer. Må vel bare leve med at se filmen på PC (har ikke et kabel/PC udgang der spiller med TV)

Nej de har tilsyneladende ingen app. Nå men så kan jeg sløjfe dem fra mit Apple univers ........åbenbart
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6668
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 20:45
http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

Silverlight er et plugin til Safari, og kører fint her.
Det skal også bruges til filmlån på biblioteket.
Venlig hilsen
KB
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 21:30
Der findes ikke et Silverlight plugin til Safari på IOS. Desværre.

J
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 21:37
Køb/lej på iTunesStore istedet?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 21:42
Får man med visse tilbud ikke smidt lejefilm i nakken hos CDON? Det kan være derfor OP prøver at streame derfra, og ikke fra iTunes
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu