recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CDON leveringstid ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCDON leveringstid ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

Oprindeligt skrevet af christianp christianp skrev:

noget bestemt sted man skal klage?

jeg har i år gået glip af 6 film, som aldrig er kommet. det sjove er at det er aldrig de film som kommer fra uk. kun dk og sverige. og det er lidt irriterende, man bestiller en film som man gerne vil have på releasedagen. og væk er lortet. og hvor forsvinder de? på sorteringen eller postbudet. 

jeg synes jeg kender de fleste bude, for det er tit at de ikke kan få alle ind, så det er jo personlig betjening.

I første omgang skal du rette henvendelse til Post Danmark's kundeservice - så vil man starte med at eftersøge pakken internt.

Der kan jo være sket en menneskelig fejl: At pakken i stedet for at gå til omdeling i Vesterbrogade i 8000 Århus C, så i stedet er kommet til omdeling i Vesterbrogde i 9000 Aalborg. (et ikke ukendt eksempel på maskinel sorteringsfejl) Eller at den er blevet postanmeldt, og ligger til afhentning på et posthus i Aalborg.

Så kan man måske være heldig at fange den, inden en stakkels postarbejder returnerer pakken til afsender, som "ubekendt" eller "uafhentet". Så sørg for at få forsendelsen efterlyst, i første omgang. Måske dukker den alligevel op.

jeg tror at afsender hver gang har efterlyst dem. men med alle de gange efterhånden, må der være noget galt et sted.

det er i det hele taget af helvede til her efterhånden, 3-5 gange på det sidste, har klokken været efter 16.30 før posten er kommet. men nu er jeg også gået ind og fået, det der med, at få posten inden 10.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

det er i det hele taget af helvede til her efterhånden, 3-5 gange på det sidste, har klokken været efter 16.30 før posten er kommet. men nu er jeg også gået ind og fået, det der med, at få posten inden 10.

Enten er situationen da helt ad helvede til for brev-postbudene, derovre på Sjælland, eller også har de rent faktisk været sendt som pakker, og ikke som brevpost. Så passer det også lidt bedre med eftermiddags-omdelingen.  Brevbudene er ude på post-omdeling om formiddagen; pakkebudene om eftermiddagen.

Redigeret af musicus - 09-Juni-2008 kl. 21:30
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

Enten er situationen helt ad helvede til for brev-postbudene, der ovre på Sjælland, eller også har de været sendt som pakker, og ikke som brevpost. Så passer det også lidt bedre med eftermiddags-omdelingen.  Brevbudene er uden på post-omdeling om formiddagen; pakkebudene om eftermiddagen.

det er af helvede til. det er brev-posten, medmindre pakkeposten er begyndt at tage breve med, og er på cykel.

det er hele taastrup, såvidt man kan læse i lokalaviserne.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:32
Ja-ja, da. Så skal jeg sandelig ikke klage over arbejdsforholdene, herovre i det østjyske ......

Redigeret af musicus - 09-Juni-2008 kl. 21:34

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

2x DVDO Edge
Til top
nybym Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:37
bestemt heller ik i det nordvestjyske...
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 23:06

jeg har i år gået glip af 6 film, som aldrig er kommet. det sjove er at det er aldrig de film som kommer fra uk. kun dk og sverige. og det er lidt irriterende, man bestiller en film som man gerne vil have på releasedagen. og væk er lortet. og hvor forsvinder de? på sorteringen eller postbudet. 

jeg synes jeg kender de fleste bude, for det er tit at de ikke kan få alle ind, så det er jo personlig betjening.

Det ville være dejligt hvis man kunne, men det er desværre ikke muligt at pege på ét bestemt punkt. En svensk forsendelse til Danmark kan jo f.eks. også forsvinde i selve Sverige, inden den overhovedet når Danmark.

Er brevpakken derimod afsendt indenfor Danmark er der flere muligheder: Pakken kan forsvinde under afhentning fra afsenderen. Den kan forsvinde fra sorterings-centralen. Den kan forsvinde under postomdelingen - og det behøver ikke nødvendigvis være postbudet, der er synderen. Er man fræk nok, er det såmænd muligt for en tilfældig forbipasserende at åbne en posttaske, mens postbudet er inde i en opgang, snuppe ét eller andet spændende fra tasken, og roligt gå videre med rovet i hånden - eller stoppet inden for jakken. I løbet af min tid som omdeler ved jeg med sikkerhed, at der er forsvundet mindst tre brevpakker fra min cykel - muligvis flere. Det er nemlig ikke altid muligt at kunne huske hver enkelt brevpakke, man har haft med på omdeling den pågældende dag. (Prøv bare at spørge mine overbebyrdede og stressede kolleger i Taastrup. De har sikkert rigtig mange brevpakker med ud dagligt. Internet-handelen længe leve! hehe  )

Og endelig, så kan brevpakker forsvinde, som følge af natlige indbrud på posthuse. Noget, som desværre også af og til finder sted.

Redigeret af musicus - 10-Juni-2008 kl. 14:51

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

2x DVDO Edge
Til top
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2007
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:05

Så nåede pakken frem

Den var blevet fejlomdelt til Frederiksberg, så skulle lige et par gange rundt melllem posthusene her.

Så nu har jeg 9 Blu-ray film (der var en i restordre), jeg ikke kan se før jeg får min BD50 - damn... kan ikke vente

/erla

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:12

dejligt at høre de er kommet. det er bare post DK.

ja, det bliver dejligt at få den hjem og stå, sådan en lille bd50.

skal du have sendt eller hente?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Så nåede pakken frem

Den var blevet fejlomdelt til Frederiksberg, så skulle lige et par gange rundt melllem posthusene her.

Så nu har jeg 9 Blu-ray film (der var en i restordre), jeg ikke kan se før jeg får min BD50 - damn... kan ikke vente

/erla

Alt godt kommer til dem der venter. Håber bare du har et seriøst surroundanlæg, for lyden er mindst den halve oplevelse med blu-ray

Til top
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så nåede pakken frem

/erla

Alt godt kommer til dem der venter. Håber bare du har et seriøst surroundanlæg, for lyden er mindst den halve oplevelse med blu-ray

Bortset fra at min Pioneer 1016 ikke kan klare HD-formaterne, så gør den det udemærket. Højtalerne er M&K 750 THX... glæder mig meget til både at se og høre blu-ray ... POTC 1-2, Blade runner, The Departed, Clockwork Orange og 2001 er bl.a. på programmet.

/erla

Til top
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:23

Jeg får den sendt - uh... nu håber jeg ikke også den bliver fejlfordelt!

/erla

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:35

Jeg får den sendt - uh... nu håber jeg ikke også den bliver fejlfordelt!

/erla

så er det godt jeg henter selv.

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu