|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Jeg køber dem her. http://www.nierle1.com/dk/artikel/5755/Blu-Ray_DVD-Kassette_ bla__7_mm_-_10_Stk.html Jeg ville også meget gerne have dem til 2 disc. Det kan lade sig gøre med dvd, så kan de også med BD. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||
Takker. Min Pirates 3 2-disc kom i et slim cover, så det må da være muligt at få dem nogle steder. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
||
Det er ikke den slags 'slim' flemming larsen snakker om. Det cover du fik med Pirates 3 er 11mm.
|
|||
![]() |
|||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||
Nej. Det er den danske udgave, og coveret er et slim cover. Coveret har den samme størrelse som blu-ray film fra SF-film, Warner købt i enten dk eller us. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
||
Ja, et HD slim 11mm cover. De covers flemming larsen snakker om er tyndere.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sorry, du har sgu ret - har selv lige målt efter |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |