Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 21-August-2008 kl. 22:39 |
ja, der er åbenbart en del, af dem som er steget igen. det var hurtigt.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 651
|
Sendt: 21-August-2008 kl. 23:31 |
flemming larsen skrev:
ja, der er åbenbart en del, af dem som er steget igen. det var hurtigt. |
de blev stort set os alle udsolgt igår. da jeg bestilte var det kun 300 som var udsolgt (af dem jeg lige så) men om aftenen, var os dem jeg havde bestilt blevet udsolgt.
håber godt nok at de ikke får sendt de film jeg skulle ha. forkert til en anden krydser fingre. havde ellers lige håbet at få dem inden weekenden, men blir det jo nok ikke til nu
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 22-August-2008 kl. 09:24 |
MC_Disko skrev:
flemming larsen skrev:
ja, der er åbenbart en del, af dem som er steget igen. det var hurtigt. |
de blev stort set os alle udsolgt igår. da jeg bestilte var det kun 300 som var udsolgt (af dem jeg lige så) men om aftenen, var os dem jeg havde bestilt blevet udsolgt.
håber godt nok at de ikke får sendt de film jeg skulle ha. forkert til en anden krydser fingre. havde ellers lige håbet at få dem inden weekenden, men blir det jo nok ikke til nu
|
de har slet ikke kunnet finde ud af det, så det kan være jeg får dem du har bestilt.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 22-August-2008 kl. 09:30 |
flemming larsen skrev:
de har slet ikke kunnet finde ud af det, så det kan være jeg får dem du har bestilt.
|
nu står der under min ordre på cdon.com:
"Dine bestilte varer er midlertidigt udgået hos leverandøren, men vi gør alt for at sende dem til dig så snart vi får dem på lager igen"
formentelig en standard besked. men hvis det er rigtigt, så de enten blevet solgt til nogle andre. eller os er deres lagerlogistik system da bare helt fucked up.. har lige skrevet mail til cdon.com.. nu vil jeg sq vide et status på den bestilling 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 22-August-2008 kl. 09:56 |
MC_Disko skrev:
flemming larsen skrev:
|
"Dine bestilte varer er midlertidigt udgået hos leverandøren, men vi gør alt for at sende dem til dig så snart vi får dem på lager igen"
formentelig en standard besked. men hvis det er rigtigt, så de enten blevet solgt til nogle andre. eller os er deres lagerlogistik system da bare helt fucked up.. har lige skrevet mail til cdon.com.. nu vil jeg sq vide et status på den bestilling 
|
det er bare pisse irriterende sådan noget.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 22-August-2008 kl. 11:40 |
MC_Disko skrev:
flemming larsen skrev:
|
|
Sikke mange oplysninger. Under min ordre står der bare: Ikke afsendt. Det bliver man ikke ret klog af
|
 |
staack
Guld medlem
Oprettet: 12-August-2007
Point: 707
|
Sendt: 22-August-2008 kl. 14:06 |
Det gjorde der også under min ordre i ca. et døgn, inden jeg fik en mail om de var sendt.
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 23-August-2008 kl. 00:28 |
hvad kan jeg bruge til at der nu står at min ordre er leveret, jeg sider stadig her, har intet modtaget. håber da så stærkt at jeg modtager nået med posten imorgen..
og så i mailen fra cdon.com står der leveret. men et track & trace når, det der ikke nået af  der står bare:
Track and Trace nummeret på din pakke er: øhe ja hvad er det så ??
ville da være meget rat, så man selv lige kunne tjekke hvor langt den var nået
*edit* og ikke nok med det, så har man fået en mail om at man har modtaget sin ordre. øhe hvordan det, når jeg ikke selv har modtaget nået endnu ved godt det nok bare er en standard mail. men at de er så langsomme havde jeg ikke lige regnet med 
Redigeret af MC_Disko - 23-August-2008 kl. 00:40
|
 |
staack
Guld medlem
Oprettet: 12-August-2007
Point: 707
|
Sendt: 23-August-2008 kl. 12:10 |
Jeg modtog mine 4 film idag ved 10 tiden
|
 |
pgrundl
Super bruger
Oprettet: 20-Juni-2008
Point: 460
|
Sendt: 23-August-2008 kl. 12:16 |
MC_Disko skrev:
hvad kan jeg bruge til at der nu står at min ordre er leveret, jeg sider stadig her, har intet modtaget. håber da så stærkt at jeg modtager nået med posten imorgen..
og så i mailen fra cdon.com står der leveret. men et track & trace når, det der ikke nået af  der står bare:
Track and Trace nummeret på din pakke er: øhe ja hvad er det så ??
ville da være meget rat, så man selv lige kunne tjekke hvor langt den var nået
*edit* og ikke nok med det, så har man fået en mail om at man har modtaget sin ordre. øhe hvordan det, når jeg ikke selv har modtaget nået endnu ved godt det nok bare er en standard mail. men at de er så langsomme havde jeg ikke lige regnet med 
|
Der er ikke noget tracking nummer, fordi det sendes som brev, og ikke pakke (ellers var porto også blevet mere end 29kr). Leveret i CD-on sprog er det samme som "afsendt" på dansk.
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 23-August-2008 kl. 12:31 |
pgrundl skrev:
Der er ikke noget tracking nummer, fordi det sendes som brev, og ikke pakke (ellers var porto også blevet mere end 29kr). Leveret i CD-on sprog er det samme som "afsendt" på dansk.
|
ja tænkte entelig nok at det var derfor.
jeg skrev en mail til cdon.com. de svarede så igår om at min ordre var afsendt dagen før (red. d. 21 august) men jeg modtog så senere på aftenen mail om at min ordre lige var blevet sendt (red. 22 august). lidt flot at de enten ikke har styr på det. eller bare ikke havde fået sendt mailen ud
ps. venter stadig på pakken. ser ikke ud til det bliver i weekenden må se om det så blir mandag
|
 |
sommelle
Guld medlem
Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
|
Sendt: 23-August-2008 kl. 18:43 |
Jeg har fået 6 i dag...........alså film fra Cdon.com til 99,-.
De har endda fundet ud af at emballerer dem så de passede gennem postkassen. lækkert!
m.v.h.
|
 |