Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Basknudsen
Guld medlem
Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
|
Sendt: 24-August-2008 kl. 18:11 |
Kan det passe der ikke er flere film tilbage til 99,-?
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 24-August-2008 kl. 18:18 |
det ser ikke sådan ud. når man går ind i deres blu-ray, står der stadig en del til 99kr. men når man så går ind under filmen, er det en helt anden pris.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Basknudsen
Guld medlem
Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 1341
|
Sendt: 24-August-2008 kl. 18:22 |
Ok, det var ærgerligt. Jeg må lære at være hurtigere. Og tjekke herinde hver dag.
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 24-August-2008 kl. 18:28 |
ja, man skal være hurtig når disse tilbud kommer, for de bliver hurtigt udsolgt. og så er der flere som sætter prisen op, med det samme.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
Oprettet: 10-Juni-2008
Point: 651
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 06:54 |
jeg venter så stadig på min bestilling, som blev afsendt i sidste uge. krydser fingre for at den kommer idag..
selvom det så ikke ville være første gang at en pakke til mig forsvinder for postdanmark over en weekend, pusigt nok, er det altid på københavns pakke central sporet af pakke stopper (T&T).. Jeg har indtil videre prøvet det 14 gange, og kun 1 gang hvor den kom frem, efter at være afsendt en fredag.. pusigt nok, var den ene gang det lykkedes, ikke elektronisk indhold 
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 15:54 |
heller ikke idag blev det til nogen pakke fra PestDK...! det er sq da så fucked up... hva sker der.. HVER (14 nu måske 15), (-1) gang forsvinder mine pakker..
det kan sq da ikke være rigtigt at bare fordi det skal forbi københavns pakke center så forsvinder de.. eller er jeg bare ALTID uheldig  
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 15:56 |
MC_Disko skrev:
heller ikke idag blev det til nogen pakke fra PestDK...! det er sq da så fucked up... hva sker der.. HVER (14 nu måske 15), (-1) gang forsvinder mine pakker..
det kan sq da ikke være rigtigt at bare fordi det skal forbi københavns pakke center så forsvinder de.. eller er jeg bare ALTID uheldig  
|
de er sku nok røget i tolden.
man ved jo snart aldrig, med de spader.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 15:59 |
flemming larsen skrev:
MC_Disko skrev:
|
|
told fra cdon.com... ej nu stopper de.. der sq da ikke told fra ?   
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 16:01 |
MC_Disko skrev:
flemming larsen skrev:
MC_Disko skrev:
|
|
told fra cdon.com... ej nu stopper de.. der sq da ikke told fra ?   
|
det var da sket en gang, for en af naiera´s venner. så man ved aldrig.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 26-August-2008 kl. 16:04 |
flemming larsen skrev:
det var da sket en gang, for en af naiera´s venner. så man ved aldrig. |
håber jeg da godt nok ikke.. så går jeg da helt op i limningen 
det ville være fint hvis det var første gang jeg prøvede det.. men nu har jeg prøvet det så mange gange, at det snart er nok 
eneste gode nyhed idag er at jeg fik tanket 81 liter benzin for 8,16 kr literen på gamle køgelandevej.. men ville sq hellere ha haft mine film tros alt
Redigeret af MC_Disko - 26-August-2008 kl. 16:05
|
 |