|
Cebit 2008 |
Besvar |
Forfatter | |
hyldig87
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Emne: Cebit 2008 Sendt: 30-December-2007 kl. 23:05 |
Heysan
Kunne man forestille sig at Recodere.dk arrangerede en tur dertil i 2008, med bus osv. til en pris der dækkede alle udgifter naturligvis? Har set at andre steder som newz.dk har arrangeret ture førhen. Hvis der var mulighed for det, var helt klart noget jeg var frisk på, ved godt der stadig er 2 måneder til, men jo altid godt at være tidligt ude :) Er det overhovedet mulighed for det? Er der andre end mig der ville ha interesse? Her er lidt facts om cebit 2008 (PDF format) Redigeret af hyldig87 - 30-December-2007 kl. 23:06 |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 31-December-2007 kl. 10:49 |
Jeg vil påstå at det vil være mere relevant for Recordere.dk brugere at arrangere en tur til IFA i september. Cebit er såvidt jeg ved ikke specielt målrettet mod underholdnings-elektronik, eller forbrugere i det hele taget. Uden at jeg har været på Cebit, så er udstillingerne på messer målrettet mod fagfolk også ofte mindre "spændende" at besøge som almindelig forbruger, da der er gjort mindre ud af selve standene end på IFA. En anden mulighed er iøvrigt high-end messen i München i april, den er dog meget stereo-orienteret. På stereo-området er det klart den bedste udstilling jeg har været på. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 31-December-2007 kl. 10:58 |
Hej Alle Jeg har været på CeBIT, og det er rigtigt nok at den ikke er specielt rettet mod forbrugerelektronik markedet. Omend de producenter der er der, viser årets nye modeller frem. Det år jeg var der så vi Panasonic, LG, Sharp, Toshiba, Sanyo, Hitachi og ikke mindst et udvalg af hvad man kan kalde de "nye producenter" (og konstruktører) Men man kunne kigge langt efter Sony, Philips, Pioneer og også Marantz, Denon, Onkyo og hvad der ellers kunne være interessant mht. hjemmebif. Det samme gælder projektor fabrikanterne - udover ovennævnte. Det var nu interessant nok at se. Men man skal have andre interesser i udstillingen end lige forbrugerelektronikken, ellers er der risiko for skuffelser. Så Otto har nok ret, i at IFA er mere relevant rent emnemæssigt. Eller CES i Las Vegas ... men det er lidt svært at arrangere en billig bustur dertil /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |