recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cebit 2008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCebit 2008

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Emne: Cebit 2008
    Sendt: 30-December-2007 kl. 23:05
Heysan

Kunne man forestille sig at Recodere.dk arrangerede en tur dertil i 2008, med bus osv. til en pris der dækkede alle udgifter naturligvis?
Har set at andre steder som newz.dk har arrangeret ture førhen.

Hvis der var mulighed for det, var helt klart noget jeg var frisk på, ved godt der stadig er 2 måneder til, men jo altid godt at være tidligt ude :)

Er det overhovedet mulighed for det?
Er der andre end mig der ville ha interesse?
Her er lidt facts om cebit 2008 (PDF format)

Redigeret af hyldig87 - 30-December-2007 kl. 23:06
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 10:49

Jeg vil påstå at det vil være mere relevant for Recordere.dk brugere at arrangere en tur til IFA i september. Cebit er såvidt jeg ved ikke specielt målrettet mod underholdnings-elektronik, eller forbrugere i det hele taget. Uden at jeg har været på Cebit, så er udstillingerne på messer målrettet mod fagfolk også ofte mindre "spændende" at besøge som almindelig forbruger, da der er gjort mindre ud af selve standene end på IFA.

En anden mulighed er iøvrigt high-end messen i München i april, den er dog meget stereo-orienteret. På stereo-området er det klart den bedste udstilling jeg har været på.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 10:58

Hej Alle

Jeg har været på CeBIT, og det er rigtigt nok at den ikke er specielt rettet mod forbrugerelektronik markedet. Omend de producenter der er der, viser årets nye modeller frem.

Det år jeg var der så vi Panasonic, LG, Sharp, Toshiba, Sanyo, Hitachi og ikke mindst et udvalg af hvad man kan kalde de "nye producenter" (og konstruktører)

Men man kunne kigge langt efter Sony, Philips, Pioneer og også Marantz, Denon, Onkyo og hvad der ellers kunne være interessant mht. hjemmebif. Det samme gælder projektor fabrikanterne - udover ovennævnte.

Det var nu interessant nok at se. Men man skal have andre interesser i udstillingen end lige forbrugerelektronikken, ellers er der risiko for skuffelser.

Så Otto har nok ret, i at IFA er mere relevant rent emnemæssigt. Eller CES i Las Vegas ... men det er lidt svært at arrangere en billig bustur dertil

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu