recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Centerhøjtaler og receiver.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Centerhøjtaler og receiver.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Centerhøjtaler og receiver.
    Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:28
Jeg har et blandet setup, Pioneer VSX-919, B&O Blyanthøjtalere som sidehøjtalere, JBL sub, Jamo center 100 samt Dali baghøjtalere. Det spiller faktisk godt selvom der er en blandet landhandel. Nu vil jeg dog gerne have en bedre centerhøjtaler, og har set på Dynaudio X22. Vil den virke sammen med de andre højtalere?

Tænker også på en anden receiver, bl.a Pioneer sc-2023, men er der andre gode forslag til ovennævnte højtaler konfiguration.
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 14:11
Hej
Har lige selv stået med samme udfordring. Kiggede bla andet på den dynaudio du nævner. Var ude og høre den men syntes slet ikke den lever op til den høje pris.
Super flot design osv men syntes den mangler rigtig meget i de dybe toner.
Tror du skal ud og lytte selv før du kan beslutte dig. Jeg endte med en b&w fra den blå avis. Og f... en forbedring det har været.
Kan meget vel være den passer godt sammen med dine fronter som jo ikke just kan beskyldes for at spille dybt.
Skrev lidt med en der har en exite22 til 3000 i den blå avis og han var villig til at sælge billigere end 3 uden at sige for meget.
Go jagt
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 15:19
Hvilken B&W center købte du?
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 15:58
B&W xtc, men pudsigt nok havde ham jeg hentede den hos et sæt blyanter som fronter og sagde at det var helt skævt i forhold til B&Wen som overspillede dem meget.
ham fra den blå avis har netop sat sin x22 ned til 2500 og den er som ny tror jeg.

setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 13:55
Hvad med en Beolab 7-1 eksempelvis? (Eller andre Beolab 7-x)

De(n) vil passe godt til dine fronter og samtidig se godt ud Smile

Hvad angår receiver, er SC-2023 et fint bud umiddelbart vil jeg tro. Har selv forgængeren, altså SC-2022 og er rigtig glad for den. Smile

Redigeret af Gunraf - 12-Februar-2014 kl. 13:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu