|
Central afkodning af Stofa signal? |
Besvar |
Forfatter | |
PeterJuul
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:05 |
Hej
Jeg har prøvet at søge lidt i forummet men synes ikke jeg kan finde nogen emner om dette så nu prøver jeg lige selv- Jeg synes det er lidt dyrt og besværligt at skulle have et kort pr. tv for at afkode kanaler ved Stofa. Er der nogen der ved om det er muligt at afkode stofa signalet centralt og derefter sende det videre til en forstærker og rundt i huset? (Den skal selvfølgelig kunne behandle og og afkode alle kanaler - jeg gider ikke se den samme kanal i hele huset ) MVH Peter
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er op til 4 kort uden ekstra omkostninger hos Stofa, gældende fra 1/10 2014.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
PeterJuul
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet.. Det gør det lidt billigere.. Men det er vel kun kortet - jeg skal vel selv betale for selv kortholder/læser så den kan sættes i CI modulet på fjernsynet. Er det korretk forstået?
MVh
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er egenbetaling. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, du skal købe et CA modul pr. TV. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Gun
Bruger Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte et ekstra CA-modul den anden dag og det er helt nede i 250 kr hos Stofa..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |