recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - certifikatfejl på IOS (Ipad og IPhone)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

certifikatfejl på IOS (Ipad og IPhone)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2019 kl. 20:38
Årh jeg ved sku ikke hvad nummer den lige havde, sejler normalt Hvidbamsen, men der lå jo ikke andre “rigtige skibe” tilbage så det har du nok ret i, vi skulle bare lige sejle en uges testsejllads. Men så vil jeg da lade Firefox blive hængende indtil vi skal afsted på næste togt, for rygtet ville da også vide at Firefox skulle løse problemet, bare mærkeligt jeg ikke kunne få det til at fungere på Triton. Har faktisk sendt samme fejlbeskrivelse videre til FMI, men det er nok for naivt at tro at det skulle hjælpe😂😂
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2019 kl. 20:42
Argh vi skal logge på hver gang vi har været passiv på enheden mere end et minut, nye indstillinger vi selv har sat i kraft for at frigøre ip adresser, da det er en mangelvare når vi nogen gange sejler rundt 80 mand på et skib der normalt er ca 50 på, ordet sker lidt tit for tiden.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2019 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Argh vi skal logge på hver gang vi har været passiv på enheden mere end et minut, nye indstillinger vi selv har sat i kraft for at frigøre ip adresser, da det er en mangelvare når vi nogen gange sejler rundt 80 mand på et skib der normalt er ca 50 på, ordet sker lidt tit for tiden.

Okay, det lyder som et håbløst setup... Men det er jo selvfølgelig ikke din skyld :)

Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2019 kl. 21:00
det er et håbløst setup og at kalde et certifikat der er løbet ud for sikkerhed er lidt til grin -  en skam der ikke er nogle der snart indser det på de skibe.. just my two cents :D heldigvis er jeg ikke meget ombord, så det går nok, håber du får styr på det, og det snart er væk :-D godt du flager det for FMI, giv gerne besked om at de har en sikkerheds brist med udløbet certifikat, det kan måske være med til at de fjerner det, eller får det opdateret, så i igen kan bruge ios devices. 
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu