recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ces 2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCes 2010

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Emne: Ces 2010
    Sendt: 11-Januar-2010 kl. 17:37
Det ser jo flot ud med alle de dejlige skærme, meeeeeen hvis man nu er tilfreds med sin
gamle philips, så er det jo ikke så interesant Big smile

Jeg kunne ikke se noget om HD optagere, Dvb-C og Mpg4, redigerings muligheder og slowmotion begge veje, det burde vist være der de burde være fremvist, eller hva'
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 18:19
Tror at DVD-Recorderen er ved at være en døende race.
Hvad vil du med redigerings funktionerne ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 20:00
Jamen DVD har jeg nu aldrig brugt i min gamle Panasonic, men den kunne alt det fed, slow, step, og man kunne hurtigt skære dele ud man ikke ville gemme helt uden PC, alt dette det var ski meget fed, mit TV har kun Mpeg2, så en HD recorder med de nævnte ting ville falde på et meget tørt sted, min YS yousee boks er fedt nok, optage/afspiller flot, men det er så det,,, ingen mulighed for at overfører optaget TV til min mobil, pc eller hvad der nu ville passe i min verden, og det er død irreterend.
Føler at TVet efterhånden bare et en 'se på' ting og ikke det dejlige interaktive tidsrøver det har været, jeg mangler simpelthed muligheder for at 'arbejde' med dyret...

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu