|
Changelog vedr. firmware t. Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2014 kl. 14:32 |
Der kommer jævnligt ny firmware til mit Samsung TV. Jeg har dog aldrig kunnet finde nogen changelog hvor jeg kan se hvilke ændringer/forbedringer der er sket. Det ville ellers være godt at vide inden man eventuelt installerer. Findes en sådan ikke?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det ville være godt. Har ikke opdateret i lang tid, gider ikke at justete billed indstillinger hver gang der FW opdateres. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådan en ville jeg også gerne kunne se. Det sker nogle gange man er heldig ved at Google på firmware navnet man kan finde noget om opdateringens fejlrettelser, men det er langt fra hver gang - desværre.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |