recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chario syntar mk2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketChario syntar mk2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cleve Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Chario syntar mk2
    Sendt: 22-April-2007 kl. 10:58

Hej alle HIFI nørder. jeg har gjort et kanon kup på et loppemarked. har lige købt to stk. Chario syntar mk2. med stander. de var simpelthen alt for pæne til bare at lade stå. Jeg kom hjem med dem og kunne ikke vente til at de blev sat til, de er måske af en lidt ældre årgeng, så derfor tvivlede jeg lidt på om der overhovedet kom lyd ud af dem. Men lyden er noget af det bedste jeg har hørt til dato. de spiller så fedt. fylder hele rummet med en behagelig lyd.

Mit spørgsmål.: Hvem har data på disse højttalere. hvad har de mon kostet fra nye. basrefleks hullet er i bunden af højttaleren derfor blever dette dækket til når man stiller højttaleren på gulv eller standeren, skal der spikes på højttaleren. ?

Data.: De vejer rimelig meget, for ikke at sige rigtig meget. der er en bas og der er en diskant dome. der er et guld chario mærkei hjørnet . de er valnød farvet (tror jeg). der er skrue møtrikker bag på til tilslutningen. der er sort front stof som dækker næsten hele fronten se evt link hvor front stoffet ser sådan ud.: http://www.chn.com.tw/image/Chario%20Syntar5-1.jpg  (Tror faktisk det er dem på billedet men er ikke sikker.) basrefleks hullet er i bunden af højttaleren. Standerne er også valnød farvet med en sort fod med spikes samt sort top. med et guld chario mærke i bunden

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu