|
Chomecast mister forbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2014 kl. 17:04 |
Hej
Jeg har købt en chomecast, men har problemer med den. Problemet er at den mister forbindelsen til min mobil. Eksempelvis hvis jeg har været væk fra lejligheden af, så er ikonet væk i Netflix når jeg kommer hjem igen. . Hvis jeg går ind i chomecast appen og prøver at oprette forbindelsen til den, kan den ikke oprette forbindelse til den. Hvis jeg hiver stikket ud til chomecasten og sætter den i igen, kommer ikonet op på min mobil og virker igen. Hvad er der i vejen med den eller er det mig der har over set noget? Mvh Thomas |
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde nogenlunde samme problem, og jeg fik det løst ved at resette chromecast'en. Der er en lille knap på siden af den som skal holdes inde i 25-30 sek. Smid den derefter tilbage i tv'et, og installer hele skidtet igen.
Siden da har jeg ikke haft nogen problemer. Om det virker ved dig vides ikke...
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Det har jeg prøvet, det har desværre ikke hjulpet.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kører du på kanal 1, 13 eller 14 på dit WIFI? De kanaler er CC ikke så glad for.
|
|
![]() |
|
Jeg har kigget på det med kanalerne og hvis det er det rigtige jeg har fundet, var den på kanal 12.
Man kunne lave en kanal scanning og efter det valgte den selv nr. 2, ved ikke om det var klogt gjort:-) Men nu giver vi det et par dage og ser hvad der sker. |
|
![]() |
|
Det virker desværre heller ikke.
Er det ikke meningen at den bare skal forbinde automatisk, når jeg f.eks vil på YouTube? For den virkede i morges, men efter jeg er kommet hjem virker den ikke igen. Det er altså lidt underligt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |