|
Chromecast 2 eller apple tv |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et vildskud: har du prøvet at sætte den på permanent 50 hz - kan gøres i opsætningsmenuen, men det kræver at du gør det fra det andet Sony.....
|
||
miri
|
||
![]() |
||
jacobjp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2010 Status: Offline Point: 57 |
|
Det du foreslår er, at jeg indstiller cc til 50 hz? Og at jeg kan gøre det fra opsætningsmenuen på det Sony, hvor det starter fornuftigt op. Hvis ja, så vil jeg prøve det i morgen. Det er ikke her i husstanden så... Men jeg er der, hvor vildskud også er velkomne. Det burde squ kunne virke.
|
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
|
Det er bare min oplevelse både med atv3 og 4 fra iPhone 6 og iPad air 2. Fra tv2 play app'en, hbo Nordic og yousee. |
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
|
Mener det kan gøres fra Chromecast appen enheder og indstillinger, er ikke lige ved et så jeg kan tjekke, men det kræver at den er sat så meget op at du kan finde den i appen |
||
![]() |
||
|
Tjek! Og tak - kigger på det i morgen.
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Er det så ikke fordi du benytter skærmdublering i stedet for at caste det?
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Og det forudsætte selvfølgelig også man har et tv med HDMI CEC, hvilket jeg ikke har.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
JakobLanggaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2013 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 8 |
|
ok, DET anede jeg ikke - mange tak for tippet, det virker perfekt :-) |
||
![]() |
||
|
Vil lige kvittere for al hjælpen. Mange gode råd - men intet hjalp. Det gjorde det tilgengæld at ombytte det til en, der virkede. Og 1-2-3 så var det oppe at køre på et kvarter. Under alle omstændigheder tak for hjælpen :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |