|
Chromecast 3 måneders Viaplay og Google Music |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2015 kl. 10:51 |
|
Hej Alle,
Jeg kan ikke se at dette lille tip har være delt herinde før. Google kører indtil den 31/1 en kampagne, hvor man når man køber en Chromecast får 3 måneders gratis Viaplay og Google Play Music (Spotify konkurrent). Hvad de ikke fortæller er at tilbuddet kan indløses af alle som har købt en Chromecast og som ikke tidligere har brugt tilsvarende tilbud. Så selvom din Chromcast har været i brug siden de kom frem kan du stadig bruge tilbuddet. Det eneste man skal gøre er at følge vejledningen på nedenstående link. https://cast.google.com/chromecast/offers/ Man kan ikke forlænge et eksisterende Viaplay abonnement, men de fleste har jo et par ubrugte e-mail adresser liggende til at oprette en ny bruger. Beklager hvis dette er almindelig kendt stof, men jeg tænkte nogen måske kunne drage nytte af tippet. ildoc |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det virker perfekt. Tak.
Vi har 3 Chromecasts herhjemme, så det kan da blive til nogle måneder gratis. BTW. Billedkvaliteten er noget pænere når jeg bruger app via Smarttv samt så der Dolby Digital 5.1 på det meste, via Chromecast er der kun stereo? |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Kun hvis du kan aktivere alle 3 på en gang, for tilbuddet udløber den 31/1.
Hvilket Smart TV er det. Det er stadig kun stereo på mit gamle Panasonic GT30 (som så heller ikke er opdateret siden 2012) samt på PS3 (som jeg så ikke har tjekket siden sommers). Mig bekendt, kører Viaplay da stadig kun 2.0 på alle platforme. Men synes da billedkvaliteten er den samme på CC kontra PS3.
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Det er via Samsung ES8005 både i stuen og i soveværelset siger receiver DD.
Ja det undrede mig også, da jeg havde læst de sendte i stereo fra flere steder af. Men de to jeg testede med i går som viste DD i receiver via smart tv app, Klondike og Klokkeblomst og piratfeen. |
||
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
DD kan sagtens være Stereo...
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Mon ikke det bare er DD 2.0.
|
||
![]() |
||
|
Jo har lige tjekket, det er bare DD 2.0 på alt, så det ødelægger det lidt må jeg indrømme.
|
||
||
![]() |
||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Jeg bliver tilbudt 90 dages Google-music og 2 måneder Hulu-plus!
Er det fordi min Chromecast er købt i USA ?
|
||
![]() |
||
|
Lige præcis. Men hvis du har Unblock Us eller lignende, så prøv de to måneder. Det er faktisk en del bedre end Viaplay.
|
||
![]() |
||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
|
Købte min i torsdages. Jeg kan se Google plus Music og Viaplay, men kan ikke få lov til at gøre brugbar tilbuddet til Google. Jeg har ikke prøvet Viaplay endnu.
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
||
|
Har du noget VPN aktiveret?
|
||
![]() |
||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
|
Det ved jeg ikke.
Hvordan kommer jeg ind i min router? Den er fra Yousee.
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |