|
Chromecast 3 måneders Viaplay og Google Music |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan virker de 3 måneders gratis viaplay - skal man oprettes med kontokort osv også huske at melde fra når de 3 måneder er gået eller hur?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Præcis mlm. Men du skal ikke opsige med det samme igen, så får du kun en måned.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg får ikke lov til at benytte tilbuddet, ved ikke hvad jeg gør galt, synes jeg gør alt hvad der står.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Har lige meldt mig på, men kan ikke se hvor længe det er gratis ud fra de mails de har sendt mig.
Og jeg skal ikke melde mig fra med det samme siger du Nagash?
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
mbm1
Hvordan gjorde du? Hvis jeg går gennem app'en viser den ingen tilbud, og bruger jeg pc'en kan den godt vise tilbuddene, men jeg kan ikke indløse dem. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Via chromecast. Stod jeg havde 2 tilbud
|
|
![]() |
|
Ok. Jeg har ringet til Viaplay i dag, de ville finde ud af noget.
|
|
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
wauv
1000 tak for den info Det virker jo perfekt :)
|
|
![]() |
|
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
Jeg får kun google music, og der får jeg så at vide at tilbudet kun er gældende for nye kunder.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
kan man noget sted se, at det skal aktiveres inden den 31/1. kunne godt bruge google music, men helst først fra udgagnen af februar, for at få mest muligt ud af det :)
|
|
![]() |
|
jeg synes ikke der er noget i forhold til Netflix..
Det undrer mig lidt at børne materialet er med engelsk sprog ??
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
Købte min på releasedagen.. Der er ingen tilbud knyttet til min.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |