|
Chromecast 3 måneders Viaplay og Google Music |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Jeg læste for nogle dage siden dette. Betingelser for Chromecast-kampagne: https://support.google.com/chromecast/answer/6008836?hl=da Håber at dette også gælder for dig, så at du også kan få dine 3 mdr. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Altså den danske release eller den amerikanske release? Hvis det er den sidste, så tror jeg du har forklaringen. Der fik man jo 3 måneders Netflix med (eller var det endda 6?).
|
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
På min registreringsskærm i går aftes, der skrev den inden den 25/2 .... |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Jeg kan ingen ting finde, men kunne til gengæld lave tre nye viaplay måneder... Må lige gøre op med mig selv, om jeg vil spilde en måned, eller risikere, at spilde alle tre måneder på Google musik |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |