|
Chromecast Audio - Kan ikke justere volumen |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2016 kl. 16:29 |
Hejsa
Jeg har et setup på mit badeværelse med en forstærker og en chromecast audio som er gemt i et skab og så bruger jeg Spotify fra min(e) smartphone(s) som lydkilde og det virker sådan set også efter hensigten. MEN jeg kan ikke justere volumen fra telefonen, hvilket irriterer mig grænseløst, men jeg kan se at det er et kendt problem, som jeg ikke har kunnet finde løsningen på. Er der nogle af jer der har "knækket nøden"? |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
på min skal jeg da bare bruge lyd op og ned på siden af telefonen !
|
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Det var jo også sådan det burde være (for alle)...
Er det en chromecast audio du har og bruger sammen med spotify? Hvilken telefon? |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Næ - en normal chromecast 2 og en htc one mini og spotify - og det var det samme da jeg havde en chromecast 1
|
|
![]() |
|
Så er det derfor det virker hos dig... Det er så vidt jeg har kunnet læse mig frem til kun chromecast audio der har problemerne |
|
![]() |
|
prøv at lave en masse små enkel tryk på volume knapperne
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nå så ved jeg ik.. . du må ned og købe en normal chromecarst 2 ;-))
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jamen det er der råd for - køb en adapter til et par 100 kr. - jeg er godt klar over at det er for dumt ;-))
Der må være en løsning ... Men på den anden side - er det ikke lige meget i et bade rum - der tager man vel ikke sin telefon med våde hænder, der kan du vel bare skrue op på højtaleren
Redigeret af Niller55 - 22-April-2016 kl. 18:44 |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Det var underligt, jeg kan sagtens ændre volumen på min cc audio. Men på vores iPad skal man bruge slideren inde ved "devices" popupen.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |