recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast Audio med Server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast Audio med Server

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 19:09
Det er valgt. Plex app'en kører bedre på min Android mobil end på den aldrende IPad (den første retina) Så det fungere fint, på nær gapless playback.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 19:19
Synes eller de reklamerede med gapless playback tilbage i foråret. Men det muligt at app'en skal understøtte det.
Til top
kaja69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2007
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaja69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 09:35
Jeg er også mangeårig squeezebox bruger, men har nu købt mig en cc audio, som jeg har testet den sidste uges tid. At caste fra google play music eller tunein er super nemt. Al min egen musik ligger i flac, men er også uploaded på google play music. Det er meget nemt at høre det derfra (+ hele deres streaming katalog, har signet op til en måned gratis abonnement i første omgang). Jeg er usikker på hvilken kvalitet det streames i, men nok ikke native flac. Generelt fungere cc audio super godt, og når den nu er forbundet over optisk kabel antager jeg kvaliteten er identisk med squeezebox - jeg kan ihvertfald ikke høre en forringelse.
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55"
Epson EH-TW7000 102"
Marantz SR 6010 7.2
- 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12
- 2.0: Wharfedale Diamond 220
ELAC AM-180 2:0 (active)
Til top
flappy81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Februar-2014
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flappy81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

har du mulighed for at se om den virker med yousee musik ?

Den virker med YouSee Musik, på samme måde som den virker med alt andet der bliver "mirrored". Dvs. at Android enheder kan caste alt der vises, høres. Men YouSee Musik er ikke direkte understøttet. Og skal man se på YouSee/TDC's track record, kommer der sandsynligvis til at gå en rum tid, før det sker Confused
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu