|
Chromecast Audio med Server |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er valgt. Plex app'en kører bedre på min Android mobil end på den aldrende IPad (den første retina) Så det fungere fint, på nær gapless playback.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Synes eller de reklamerede med gapless playback tilbage i foråret. Men det muligt at app'en skal understøtte det.
|
|
![]() |
|
kaja69 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2007 Status: Offline Point: 198 |
Jeg er også mangeårig squeezebox bruger, men har nu købt mig en cc audio, som jeg har testet den sidste uges tid. At caste fra google play music eller tunein er super nemt. Al min egen musik ligger i flac, men er også uploaded på google play music. Det er meget nemt at høre det derfra (+ hele deres streaming katalog, har signet op til en måned gratis abonnement i første omgang). Jeg er usikker på hvilken kvalitet det streames i, men nok ikke native flac. Generelt fungere cc audio super godt, og når den nu er forbundet over optisk kabel antager jeg kvaliteten er identisk med squeezebox - jeg kan ihvertfald ikke høre en forringelse.
|
|
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55" Epson EH-TW7000 102" Marantz SR 6010 7.2 - 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12 - 2.0: Wharfedale Diamond 220 ELAC AM-180 2:0 (active) |
|
![]() |
|
flappy81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2014 Status: Offline Point: 20 |
Den virker med YouSee Musik, på samme måde som den virker med alt andet der bliver "mirrored". Dvs. at Android enheder kan caste alt der vises, høres. Men YouSee Musik er ikke direkte understøttet. Og skal man se på YouSee/TDC's track record, kommer der sandsynligvis til at gå en rum tid, før det sker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |