|
Chromecast audio og streaming kvalitet? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Gofiland
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt høre forskel på min Node 2i i forhold til min Pi 4 med Ropiee. Men tvivler på, at forskellen forbliver markant på trods af en hop i pris... De sidste procent i lydkvalitet bliver dyre...
|
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil det sige at de små bokse til omkring kr. 2000,- som Hall, Yamaha og de før nævnte mærker kan indgå i et seriøst hifi-anlæg?
Bond |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
jsh662
Bruger Oprettet: 17-August-2013 Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes cromecast audio er det værste l***
Der er et lille gap i hver eneste sang som jeg streamer. Har skiftet til bluesound og alt kører perfekt.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har brugt chromecast audio i mange år uden problemer. Oplevede ikke forskel på lyden sammenlignet med cd, faktisk så har jeg pakket mine cd'r ned og bruger udelukkende chromecast audio som lydkilde 🙂 Hiver lyden ud optisk og sender den direkte ind i min forforstærker. Frank
Redigeret af Frank13 - 18-December-2021 kl. 07:51 |
|
jsh662
Bruger Oprettet: 17-August-2013 Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brugte det indbygget i en NAD C338 og måske det er der kæden hopper lidt.
Har brugt både tidal og yousee musik - begge med samme resultat. Lydkvaliteten var super fin til mig men det lille knæk i lyden var træls. |
|
Gofiland
Funktioner
Tak(0)
|
Efter min mening, så kan de fint indgå i mere seriøse anlæg. Om ikke andet for at give sit eksisterende anlæg, streaming muligheder. Men snakker vi anlæg til +50K så bør man nok gå lidt op i kvalitet, f.eks Primare NP5 Prima MK II eller SOtM SMS-200 eller enheder i den klasse... |
|
Gofiland
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, den understøtter ikke gapless playback - Det kan være en dealbreaker for nogle... Lyden er dog ok, efter min mening.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |