|
Chromecast erfaring. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2014 kl. 17:15 |
Pønser lidt på at købe sådan en fætter, men hvad er jeres erfaring med denne? Tænker at skulle bruge den med Netflix, Hbo og Viaplay. Hvordan er kvaliteten? Ville det være bedre med et Appletv?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke køre HBO og Viaplay på den (endnu). Deres apps understøtter ikke Chromecast. Eneste mulighed er browser spejling fra din computer. Det i sig selv, virker egentlig okay, men der er problemet så bare, at hverken Viaplay eller HBO leverer lige så god lyd og billede i browseren, som de gør på app.
Redigeret af Nagash - 17-April-2014 kl. 17:22 |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Ja, se jeg havde tænkt mig at den skulle streame fra min stationære i stuen til tv i køkkenet. Men hvis streaming fra chromebrowseren er ringe så var jeg måske bedre tjent med et apple tv så jeg kunne streame fra ipad/iphone?
Men det må komme an på en prøve. Bestiller sgu en Chromecast. Det er jo ikke en herregård de koster. Tak for feedback. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du er meget bedre stillet med en ATV, som det ser ud lige nu. Men ja, du kan jo altid forsøge med en CC. Den koster jo ikke ligefrem alverden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |