|
Chromecast falder ud |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DK32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2016 kl. 13:33 |
Hej
Jeg har lige investeret i en Chromecast til vores Sony LCD
skærm i køkkenet. Opsætningen var ok, og jeg kan også streame til TV fra Ipad/Iphone
uden de store problemer(tager godt nok nogle sekunder for at få forbindelse). MEN
problemet er, at den falder ud ca. hvert kvarter. Så skriver den fejl på tv, og
jeg skal forsøge at genskabe forbindelsen. Jeg kan så på Ipad frakoble
Chromecast via ikonet, og så connecte igen. Det lykkes næsten hver gang, men
den falder ud igen ca. 15-20 min senere. Hvad gør jeg lige???? Er det vores
netvæk, der er sønderen, eller hvad? Når den falder ud, har jeg dog stadig
netværksforbindelse, så det er ikke fordi netværket ikke duer lige pludselig. Har andre oplevet samme problem, og i givet fald, hvad er
løsningen? Vh. Jacob |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lugter mere af et netværksproblem end chromecast problem
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gaffs tape så falder den ikke ud mere:)
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |