|
Chromecast forventninger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
torbenan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2017 kl. 09:37 |
Jeg har både et Spotify Premium og et Tidal Hifi abonnement, og vil gerne have spare Spotify Abonnementet væk. Det bruger jeg primært til min Onkyo TX-NR809 Reciever. Jeg har testet Tidal som alternativt. Jeg har en Chromecast, der er forbundet til min Samsung, der via et optisk kabel er forbundet til recieveren. Umiddelbart synes jeg, at lyden er flad i forhold til Spotify. Jeg leder efter nogle erfaringer med anvendelse Chromecast til musik streaming. Kan jeg forvente bedre lyd, ved at koble Chromecasten direkte til forstærkeren (besværligt for mig at teste, da TV'et er monteret på vægen). Findes bedre alternativer til Chromecast 2. Pft.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På min Chromecast audio er der en high dynamik taske knap i indstillinger. Det gør en del forskel i lyden. Jeg ved ikke om den er i en alm Chromecast også.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |