|
Chromecast "hakker" - løsning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martin_skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2015 kl. 21:47 |
Jeg har netop købt en Chromecast, og jeg oplever at bl.a. TV 2 Play og Dansk Filmskat ikke afspiller video flydende (lyden fungerer fint). Det er som om at der er nogle billeder som bliver sprunget over. En panorering sker i ryk. Lidt som om at kameramanden havde fået for meget at drikke. Det gælder både når jeg bruger Chromecast fra mobil og tablet.
Er der nogle af jer som kender til problemet og måske ligger inde med en løsning? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle kender problemet!
Men nogle siger bare de ikke kan se det. Det hænger sammen med at Chromecast ikke kan sættes til at køre 50Hz, som vi benytter i Europa. Det er min mening en fejl at bruge ressourcer på at understøtte Chromecast i europæiske apps, før Google fikser deres afspiller. Jeg er selv ejer af en Chromecast.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |