|
Chromecast hopper af |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4005 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sort skærm eller afbrudt videostream?
Førstnævnte kan være en enhed, der er ved at stå af. Sidstnævnte er muligvis WiFi-problemer.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi Guys
Mine chromecasts er forhekset. I Valby oplevede jeg sidst jeg var derinde at min Chromast pludselig hoppede af. Min søn, som er et teknisk geni, anbefalde mig at ta strømmen, vente et øjeblik, og sætter den til igen. Vupti, så var den der!!! I 14 min. Så skete det igen. Strøm af og på, en tre gange til i løbet af eftermiddagen (jo, jeg laver andet end at binge) Tilbage til sommerhust i Odsherred hvor vi er mest. Der er den også begyndt at falde ud en gang imellem. To forskellige steder, to forskellige Chromecasts. Forskellige anlæg (Valby TV og Odsherred projektor) Mit geni af en søn har ingen forklaring. Hvad sir I?????
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |