|
Chromecast med Google TV - Ethernet adapter |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2021 kl. 16:14 |
|
Hej
Så vidt jeg kan se, kan man ikke købe en (officiel) Ethernet adapter til Chromecast med Google TV - der passer til danske stikkontakter. Er det korrekt? Det virker lidt dumt i så fald. Findes der en uofficiel adapter der passer til? Det er måske nemmere/smartere f.eks. at købe Nokia Streaming Box 8000 i stedet. På forhånd tak.
|
||
![]() |
||
jensoest ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den officielle, du kan købe i den tyske Google Store, passer fint til danske stikkontakter. Vil anbefale, at du kun bruger den officielle. |
||
![]() |
||
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
|
Hej
Mange tak for henvisningen.
Det må jeg kigge nærmere på. |
||
![]() |
||
jensoest ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 214 |
|
Den tyske Google Store sender ikke til danske adresser. Jeg anvender derfor forwarder-tjenesten Mailboxde.com, når jeg køber noget i den tyske Google Store.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Kan fint anbefale Nokia boksen, købte en for et par uger siden, den kan på alle funktioner betjenes med TV Remoten via CEC, eller der kan bruges den medfølgende Remote, via CEC kan TVet også tændes.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Tak for det.
Jeg hælder nok også umiddelbart mere til Nokia boksen.
Det andet bliver måske hurtigt lidt mere bøvlet, hvis jeg vil have enheden på kablet netværk. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Bruger udelukkende Wi-Fi, det er der ikke problemer med, der er heller ikke problemer med at boksen hele tider kører med HDR, det kan jeg deaktivere/aktivere på TVet alt efter om det skal bruges eller ikke.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
|
Hej. Jeg forstår ikke, at nogen kan overveje at købe en Nokia Streaming Box 8000 med kun 3,5 GB ledig eMMC hukommelse ? Der findes flere bedre Android TV Bokse. Nogle har endda en micro SD port, som denne: Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Har Chromecast med Google TV betydeligt bedre modtagelse af WiFi end Chromecast 3 ?
Jeg oplever en del udfald på den, hvis jeg ikke bruger kablet netværk til den. Min bredbåndsforbindelse er generelt rigtig stabil. Men ja, eller bliver det måske Nokia boksen i stedet. Den lader nu også til at være rigtig fin til mit behov.
|
||
![]() |
||
|
Nok et tilbud fra den kinesiske salgsagent? Hold jer langt væk fra disse parallelimporterede kineserbokse!
|
||
![]() |
||
|
Jeg ved ikke, om den trådløse modtagelse er bedre på Chromecast med Google TV end på tidligere Chromecast, men min oplevelse er, at den trådløse modtagelse er stabil på Chromecast med Google TV. Jeg har ikke fundet behov for at kable den.
Redigeret af jensoest - 23-Maj-2021 kl. 17:43 |
||
![]() |
||
|
Se eventuelt denne test af Nokia-boksen. I testen er der også et par kommentarer over mod Chromecast med Google TV.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |