|
chromecast med plex |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er den ikke, nej. Men jeg kan så ikke høre den. Jeg ved heller ikke om den overhovedet kører, før den presses med spil, hvilket jeg ikke har gjort meget i. Under video siger den i hvert fald ikke en skid.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4074 |
Okay lyder lovende. Og det er den eneste til hd lyd?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er den eneste box, jeg har kendskab til, ja.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4074 |
Okay. Så må vi se til januarudsalget
|
|
![]() |
|
Har fået min htpc op og kører igen og med fingerende plex server. Jeg ved at plex er gratis til tv chromecast, osvmen ikke til hånd holdte enheder. Men hvis jeg sætter film over plex home entertaiment eller hvad den hedder, og vil køre filmen videre via plex på chromecast fra on deck. Så starter den forfra. Skal jeg have et pass til det eller. For synes det er ret dyrt at købe pass
|
|
![]() |
|
Har selv fået løst det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |