recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - chromecast med plex
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

chromecast med plex

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 10:21
Det er den ikke, nej. Men jeg kan så ikke høre den. Jeg ved heller ikke om den overhovedet kører, før den presses med spil, hvilket jeg ikke har gjort meget i. Under video siger den i hvert fald ikke en skid. 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 4074
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 10:40
Okay lyder lovende. Og det er den eneste til hd lyd?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 11:09
Det er den eneste box, jeg har kendskab til, ja. 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 11:12
Okay. Så må vi se til januarudsalget
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 10:39
Har fået min htpc op og kører igen og med fingerende plex server. Jeg ved at plex er gratis til tv chromecast, osvmen ikke til hånd holdte enheder. Men hvis jeg sætter film over plex home entertaiment eller hvad den hedder, og vil køre filmen videre via plex på chromecast fra on deck. Så starter den forfra. Skal jeg have et pass til det eller. For synes det er ret dyrt at købe pass
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 19:34
Har selv fået løst det
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu