|
Chromecast og Netflix |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan faktisk ikke huske hvilken version jeg kører nu - kan ikke engang huske om det er den officielle længere ![]() Nå, vi er vist ret off topic? |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Steen F. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OT
Hej Lars Har du mulighed for at hjælpe med et Stofa problem? Jeg forsøgte at sende en besked til dig, men din postkasse er vist fuld. Du må meget gerne sende en mail til mig på steen@steenmartin.dk eller evt. kigge i denne tråd på Recordere hvor jeg har oprettet mit problem: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131952&title=bct820-vil-ikke-optage |
|
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
|
|
![]() |
|
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen der har fået rettet Netflix/Chromecast problemet?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldrig oplevet dit problem. Den kører smertefrit hos mig.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes ikke noget "Netflix/Chromecast" problem - eller sagt på en anden måde, der er ingen relationer mellem Chromecast og det du oplever. Det er helt normalt, på alle platforme hvor Netflix er tilgængelig, at man en gang imellem får beskeden "we are having trouble playing this title bla bla bla" - og det betyder ganske enkelt som fejlbeskeden siger, at den titel du forsøger at afspille ikke kan afspilles lige nu - det kan skyldes kortvarig overbelastning af serveren eller et drop i netværksvejen til serveren eller andre kortvarige tekniske problemstillinger - det kan være noget så simpelt som at for mange brugere lige beder om at streame den specifikke titel samtidig. Men det er ikke relateret til selve devicen, hverken din Chromecast eller andre devices som AppleTV eller lign. hvor det også kan opleves. Problemet er i backenden eller vejen til den, ikke i klient devicen - og oftest er det ganske kortvarigt. Det er helt normalt i client/server systemer af enhver art, at backenden en sjælden gang imellem ikke lige kan udføre din request - det gælder også på en simpel hjemmeside du vil besøge at den kan være lang tid om at svare (eller slet ikke svarer), selvom alle andre sider virker fint. Nogen gange syntes man det "hjælper" at genstarte, men oftest er det slet ikke genstarten der har hjulpet men blot den tid der gik medens man genstartede. Jeg har iøvrigt oplevet det på alle platforme jeg benytter, både iOS devices (tablet, iphone og AppleTV) såvel som på PC og Android (men tilfældigvis endnu ikke på min Chromecast) 98% af tiden kører det dog smertefrit uanset platform jeg vælger. Redigeret af spawn - 07-Maj-2014 kl. 18:01 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |