recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast og Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast og Netflix

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kan huske det var den der kom med Honeycomb, som den aller første i sin tid. Google egen test tablet. Hvor langt nåede den op i Android versioner, før de droppede supporten? 

Jeg kan faktisk ikke huske hvilken version jeg kører nu - kan ikke engang huske om det er den officielle længere

Nå, vi er vist ret off topic?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Point: 566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 19:29
OT

Hej Lars

Har du mulighed for at hjælpe med et Stofa problem?
Jeg forsøgte at sende en besked til dig, men din postkasse er vist fuld.
Du må meget gerne sende en mail til mig på steen@steenmartin.dk eller evt. kigge i denne tråd på Recordere hvor jeg har oprettet mit problem:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131952&title=bct820-vil-ikke-optage
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
Madzendk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Taastrup. Danma
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madzendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 15:06
Er der nogen der har fået rettet Netflix/Chromecast problemet?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 17:17
Jeg har aldrig oplevet dit problem. Den kører smertefrit hos mig.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Madzendk Madzendk skrev:

Er der nogen der har fået rettet Netflix/Chromecast problemet?

Der findes ikke noget "Netflix/Chromecast" problem - eller sagt på en anden måde, der er ingen relationer mellem Chromecast og det du oplever. 

Det er helt normalt, på alle platforme hvor Netflix er tilgængelig, at  man en gang imellem får beskeden "we are having trouble playing this title bla bla bla"  - og det betyder ganske enkelt som fejlbeskeden siger, at den titel du forsøger at afspille ikke kan afspilles lige nu - det kan skyldes kortvarig overbelastning af serveren eller et drop i netværksvejen til serveren eller andre kortvarige tekniske problemstillinger - det kan være noget så simpelt som at for mange brugere lige beder om at streame den specifikke titel samtidig. 

Men det er ikke relateret til selve devicen, hverken din Chromecast eller andre devices som AppleTV eller lign. hvor det også kan opleves. Problemet er i backenden eller vejen til den, ikke i klient devicen - og oftest er det ganske kortvarigt. Det er helt normalt i client/server systemer af enhver art, at backenden en sjælden gang imellem ikke lige kan udføre din request - det gælder også på en simpel hjemmeside du vil besøge at den kan være lang tid om at svare (eller slet ikke svarer), selvom alle andre sider virker fint. Nogen gange syntes man det "hjælper" at genstarte, men oftest er det slet ikke genstarten der har hjulpet men blot den tid der gik medens man genstartede.  

Jeg har iøvrigt oplevet det på alle platforme jeg benytter, både iOS devices (tablet, iphone og AppleTV) såvel som på PC og Android (men tilfældigvis endnu ikke på min Chromecast)

98% af tiden kører det dog smertefrit uanset platform jeg vælger. 

Redigeret af spawn - 07-Maj-2014 kl. 18:01
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu