|
chromecast på projektor. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 08:50 |
Jeg har tilsluttet chromecast til min receiver ingen problemer med at se det på tv, men hvis jeg så vil se det på min projektor tænder tv også og der er billede både på tv og projektor med lyden fra tv.
Hvis jeg helt slår tv fra er der kun lyden på projektor. Jeg regner med det er en indstilling på tv der skal laves om men hvilken. Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du spørger om, men for at få lyden fra chrome cast ud af surround-systemet, når du ser chrome cast på din projektor, skal du vælge det AV input (HDMI port) CC sidder i, så kan du vælge HDMI out 2 ( Hvis projektoren sidder i HDMI out 2) med HDMI out knappen på remoten og via option menuen vælge lydkilden: Option (knap på remoten) > input settings > Audio select > HDMI.
Det er jeg sikker på ville virke på min Yamaha. Redigeret af Trumle - 16-Oktober-2015 kl. 09:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |