|
Chromecast Ultra problem samt Shield HDR spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2016 kl. 19:39 |
Hej alle. Har to spørgsmål jeg ikke har kunnet finde svar på/løse - måske I kan hjælpe :-) Jeg oplever, at Chromecast Ultra hakker en del (er det måske frame drops?) både ved HD og UHD materiale fra Youtube og Netflix (den er naturligvis sat til 60Hz output) - det gør min Shield ikke, når caster fra den. Jeg har haft ombyttet min CC Ultra, skiftet netværkskabel og switch-port, men uden held. Har ellers altid haft gode erfaringer med flydende afvikling af Youtube/Netflix med CC og CC2, men CCU skaber problemer over hele linjen... Er der en åbenlys årsag til dette? Mit TV er et Samsung KS8005 65". Spørgsmål 2: Understøtter Shield overhovedet HDR når man caster Youtube og Netflix, eller skal man benytte de native apps på Shield?
Redigeret af acidman - 24-November-2016 kl. 19:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |