|
Chromecast Ultra - Så kan du købe dem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2016 kl. 17:49 |
.....
|
|
![]() |
|
OleRas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Ja, det kan man, og det har jeg gjort.... men indtil videre er resultatet meget negativt :-( Jeg har den hægtet på et Samsung KS7005 uhd tv. - HDMI porten er sat til UHD color, og alt ser også meget fint ud. - Men, når jeg streamer f.eks. fra Netflix så kører filmen med dobbelt hastighed !!, det ser meget sjovt ud i starten, men da lyden ligeledes er "dobbelt" bliver man hurtigt træt af det... Nu, har jeg så eksperimenteret med streaming fra diverse andre kilder, men det er samme problem overalt. Hva´gør man så, jo, piller den originale strømforsyning fra og forsyner den med et alm. usb kabel tilsluttet fjernsynets USB stik, og viola, nu kører alt i normalt tempo, men, nu kan den så ikke streame i UHD :-( Samtidigt kommer der en advarsel om at man ikke bruger den originale strømforsyning, og der kan derfor ikke streames i UHD... Sådant noget møg ! - Andre som har købt sådan en sag, og oplever samme problemer ?, og måske har fået løst problemet ?. |
|
/Ole
__________________ Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio. |
|
![]() |
|
chr1213 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Det sker når Den sættes til 50 Hz. Det må man vel kontakte Google om
Redigeret af chr1213 - 18-November-2016 kl. 07:43 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Har du læst her? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
At løbe ind i disse problemer er naturligvis et kæmpe irritationsmoment - især nu hvor enhedens største og vigtigste feature er UHD/4k. Jeg er dog sikker på, at der er tale om børnesygdomme, og Google skal nok få det rettet snarest via en firmwareopdatering. Der er jo tale om et problem i forbindelse med en kerne-feature, så mon ikke Google har det fikset i løbet af kort tid?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |